نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برقراری تسهیلات بانکی جهت سرمایه گذاری در توسعه واحدهای گلخانه و قارچ

برقراری تسهیلات بانکی جهت سرمایه گذاری در توسعه واحدهای گلخانه و قارچ

در جلسه هم اندیشی مدیر جهاد کشاورزی شهریار و اعضاء‌شوراهای اسلامی و دهیاران مسایل و مشکلات موجود در بخش کشاورزی حوزه تحت پوشش خود را در خصوص کمبود آب ،مجوز دیوار کشی باغات ،دریافت عوارض سنگین شهرداری ، نیاز به تجهیزات کشاورزی را مطرح نمودند.

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی شهریار به وضعیت بخش کشاورزی و اقدامات انجام شده و سیاستهای سازمان جهاد کشاورزی استان تهران پرداخت.

مهندس امیر آبادی به اجرای طرحهای تجمیعی آبیاری تحت فشار در شهرستان و حمایتهای بسیار موثر سازمان جهاد کشاورزی اشاره نمود که حدود ۸۵ درصد هزینه اجرای اینگونه طرحها بصورت بلاعوض به متقاضیان پرداخت میگردد.

همچنین ایشان در خصوص تسهیلات بانکی طرح توسعه واحدهای گلخانه و قارچ با کارمزد ۱۸ درصد و باز پرداخت ۵ ساله توضیحاتی دارند و اضافه نمودند که به اراضی قولنامه ای نیز مجوز احداث گلخانه داده میشود.

جهت تامین ماشین آلات تجهیزات مورد نیاز کلیه واحدها ی تولیدی بخش کشاورزی نیز از طریق خط اعتباری مکانیزاسیون در بانک کشاورزی تسهیلات مشابهی پرداخت میگردد در رابطه با صدور مجوز دیوار کشی و احداث بنا در باغات نیز با توجه به چار چوب قانونی و بخشنامه های ارسالی مساعدت لازم با باغداران صورت می پذیرد .

همچنین در خصوص عوارض سنگین شهرداری ها اعلام نمودند مراتب به فرمانداری اعلام شده و پیگیری کاهش عوارض شهرداری ها هستیم .

ایشان در پایان مساعدت و همکاری بیشتر شوراها و دهیاران شهرستان را در حفظ کاربری اراضی کشاورزی باغات و هدایت کلیه روستائیا ن و کشاورزان جهت بهره مندی از تسهیلات بانکی موجود جهت توسعه و ارتقاء ظرفیتهای موجود در بخش کشاورزی را خواستار شدند.

 

خروج از نسخه موبایل