نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه کارشناسان تبلیغات اسلامی شهریاروملارد جهت برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریاروملارد، گفت: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسان این اداره با هدف هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برگزاری دوره های اموزشی نیمه دوم سال جاری، تشکیل شد.
نثاری، افزود: این جلسه با حضور کارشناسان فرهنگی و تبلیغ، تشکل های دینی و قرآنی اداره و به ریاست حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد.
جلیل زاده، در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه دین، گفت: آموزش در تمام ادیان آسمانی از جمله اسلام مورد تاکید فراوان قرار گرفته است و در بیان اهمیت آموزش از دیدگاه اسلام آیات و احادیث فراوان وجود دارد من جمله این آیه شریفه که خداوند منت گذاشت بر مردم با ایمان که پیامبری از خودشان برانگیخت تا آیات خدا را برای آنان بخواند و آنان را از آلایش و زشتی ها تزکیه کند و به آنان دانش و رحمت بیآموزد.
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهریار، خاطر نشان کرد: در ادامه این جلسه هر یک از کارشناسان در رابطه با برنامه های فرهنگی و مذهبی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی در تشکل های مرتبط با حوزه مسئولیتی خود نکاتی را بیان کردند.
گفتنی است، این جلسه روز سه شنبه اول دی ماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار تشکیل شد.
خروج از نسخه موبایل