نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هلاکت بیش از ۷۰ تروریست توسط ارتش سوریه در حومه حلب

به گزارش خبر شهر ، ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی از روز گذشته در ادامه پیشروی‌های خود در حومه شمالی استان لاذقیه موفق شدند با حمله به مواضع تروریست‌های «جبهه النصره» روستای «کبیر» را از وجود عناصر تروریستی جبهه النصره پاکسازی کنند.

به گزارش خبر شهر ، همزمان گروهی دیگر از نیروهای سوری شب گذشته با حمله به مواضع تروریست‌ها در بخش دیگری از شمال این استان توانستند مناطق ۵، ۴۳۵، ۵۳۵ و ۵۳۹ را از تروریست‌های جبهه النصره بازپس بگیرند.

بنا بر این گزارش، جنگنده‌های روس بعد از اطلاع از تجمع تعداد زیادی از تروریست‌های جبهه النصره در ساختمان «محکمه الشرعیه» در شهر ادلب چند بار این ساختمان را هدف قرار دادند که بر اثر این حملات موفق بیش از ۷۰ عنصر تروریستی از جمله چند سرکرده برجسته کشته و دهها تن زخمی شدند.

عناصر النصره نیز در پاسخ به حملات جنگنده‌های روس علیه مواضع خود در شهر ادلب حملات خمپاره‌ای را به شهرک «الفوعه » آغاز کردند که در اثر این حملات «یوسف ممدوح حاج موسی» جوان، شهید و پنج تن از اهالی زخمی شدند.

بعد از حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها از عصر روز گذشته علیه شهرک الفوعه آرامش نسبی تا صبح امروز در منطقه برقرار بود.

بنا بر این گزارش، اما از صبح امروز تروریست‌های حاضر در شهرک «بنش» و جنوب «دیرالزغب» واقع در حومه جنوبی شهرک الفوعه حملاتی را با شلیک خمپاره آغاز کردند و درگیری پراکنده‌ای در جبهه جنوبی بین نیروهای مردمی الفوعه با تروریست‌ها گزارش شده است و هنوز ادامه دارد.

 

خروج از نسخه موبایل