نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آینده­‌ اجتماعی، اقتصادی و سیاسی یک جامعه بستگی به ظرفیت جوانان دارد

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملارد، گفت: آینده­‌ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یک جامعه بستگی به ظرفیت جوانان آن جامعه دارد.
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار، ادامه داد: چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ملارد به ریاست شاهقلیان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور علیرضا صیفوری، دبیر جلسه و دیگر اعضاء ستاد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در این جلسه با اشاره به اهمیت نسل جوان در توسعه هر جامعه، متذکر شد: آینده‌‌‌‌‌ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یک جامعه بستگی به ظرفیت جوانان آن جامعه دارد و به همان اندازه­ ای که جوانان یک جامعه، ظرفیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را فراگرفته باشند، به همان میزان توقع یک جامعۀ سالم، متکی به خود، تولیدگر و توانا را در آینده می ­توانیم داشته باشیم.
در این جلسه، توسعه و تقویت تشکل های علمی،هنری،سیاسی و توجه ویژه به ایجاد و گسترش فضای فعالیت جوانان در زمینه های مورد نظر مورد تأکید قرار گرفت.
گفتنی است، این جلسه شنبه ۲۸ آذرماه جاری تشکیل شد.
خروج از نسخه موبایل