نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فنا وری بر گزار شد

به گزارش خبر شهر با حضور دکتر زارع  رئیس بنیاد علمی نخبگان کشور ، مسئولین شهرستان و روسا ، معاونین و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهریار مراسم هفته پژوهش و فناوری  در سالن شهید کافی شهریار برگزار گردید .

دکتر باقریان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار گفت :

بسیار خوشوقتم که در هفته پژوهش فرصتی فراهم شده تا  اساتید و پژوهشگران در  رشته های مختلف  در کنار هم به تبادل نظر وگفتگو بپردازند.

اکنون کشور عزیزمان ایران در موقعیتی قرار دارد که با همۀ محدودیتها و تحریم های ظالمانه با تلاش دولت تدبیرو امید در مسیر توسعه و پیشرفت در حال حرکت می باشد و خوشبختانه در اواخر سال گذشته با ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، زمینه خوبی برای مشارکت بخش خصوصی و بخشهای دولتی و حرکت جدی به سوی اقتصاد دانش بنیان بوجود آمد.

ایشان در ادامه از افتتاح سایت جدید دانشگاه آزاد در شهریار خبر داد و گفت : در ایام مبارک دهه فجر وبا حضور مسئولین استانی و شهرستانی شاهد افتتاح سایت زیبا و جذاب دانشگاه آزاد اسلامی شهریار در بزرگره امیر کبیر روبروی باغ گیلاس خواهیم بود .

 در ادامه دکتر کریم زارع رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در این مراسم  به ارائه گزارشی از عملکرد این باشگاه پرداخت و گفت:

 تلاش برای ترفیع جایگاه نخبگان و حمایت از استعدادهای درخشان جهت اختصاص و تصویب بودجه مورد نیاز که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نهایی رسیده است و به ثبت رساندن نام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در کنار نام بنیاد ملی نخبگان را از مهم ترین اقدامات این باشگاه است .

دکتر زارع، جذب، پرورش، حمایت، هدایت و اعتلای دانش آموزان، دانشجویان و جوانان را مأموریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانست و افزود: باشگاهی کارآفرین و فعال، فراهم ساز زمینه های رشد و بالندگی اعضا و برخوردار از مجموعه کامل برنامه های مدون، جامع و هماهنگ در زمینه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، کارآفرینی و حمایتی، چشم انداز این باشگاه در ۱۴۰۴ است.

وی تقویت انگیزه و استعدادهای اعضا در جهت تأمین نیروهای علمی ـ پژوهشی کشور، توسعه روحیه گروه گرائی در بین اعضا، بروز و ظهور خلاقیت های اعضا در زمینه های گوناگون و همچنین ارتقای سطح کیفی اعضا در ابعاد مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی را از اهداف  باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برشمرد.

سخنران آخر مراسم مهندس میر زمانی بود که به نمایندگی از اساتید دانشگاه سخنانی در خصوص هفته پژوهش بیان نمودند ودر پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدا یایی از اساتید برتر پژوهشی دانشگاه آزاد تجلیل بعمل آمد .

خروج از نسخه موبایل