نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ایران، در رده نخست پوشش تلفن همراه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر شهر ، معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران گفت: ایران در پوشش تلفن همراه رتبه نخست در منطقه خاورمیانه و در شاخص تلفن ثابت نیز رتبه ۲۲ دنیا را دارد.
بابک تراکمه در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی با بیان اینکه در تلفن خانگی ۹۴ درصد کشور پوشش داده می شود، افزود: هم اکنون همراه اول/ ۶۴ میلیون مشترک و تلفن ثابت نیز ۳۰ میلیون مشترک دارد.
او با اشاره به اینکه در خصوص اینترنت ضعف هایی وجود دارد که باید در این زمینه گام های مثبتی برداشته شود، گفت: هم اکنون پنج میلیون مشترک خدمات ( اینترنت ADSL اینترنت پرسرعت) داریم.
مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: ۲۹۰ هزار مشترک تلفن ثابت در این استان وجود دارد که از مجموع این تعداد ۲۵۰ هزار مشترک فعال است.
محمد سالاری افزود: ضریب پوشش تلفن ثابت در این استان بیش از ۹۹ درصد است.
او با بیان اینکه تمامی اعتبار سفر رهبری به این استان نیز در حوزه مخابرات جذب شده است، گفت: در این سفر هفت طرح با ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این شرکت اختصاص داده شد که بخشی از این طرح ها با ۵۰۰ میلیارد ریال/ پارسال به بهره برداری رسید.
در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله محمد سالاری تقدیر و علیرضا هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات خراسان شمالی معرفی شد.

81879683-70377409

خروج از نسخه موبایل