نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار

احمد عبدالوند با سرهنگ گلزاری جانشین فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران و سرهنگ نورالهی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دیدار کرد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛سرهنگ گلزاری جانشین فرماندهی غرب استان تهران به همراه سرهنگ نورالهی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی غرب استان تهران با حضور در اداره ورزش و جوانان با احمد عبدالوند دیدار و گفتگو کردند.

احمدعبدالوند در این دیدار گفت: امنیت و آسایش جامعه و مردم، حاصل تلاش و زحمات نیروهای خدوم انتظامی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار افزود: تمامی اقداماتی که در این شهرستان صورت می‌ گیرد، بواسطه امنیتی است که توسط نیروی انتظامی برقرار و موجب رفاه مردم می ‌شود و امیدواریم بواسطه تعامل فی مابین، این خدمات افزایش یابد.

سرهنگ گلزاری جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر با توجه به حضور فعال و موثر اداره ورزش و جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی و ورزشی، امیدواریم که همچون گذشته، رابطه مستمر نیروی انتظامی با اداره ورزش وجوانان همچنان تداوم یافته و شاهد افق روشنی از امنیت و آسایش در کنار نشاط و شادابی در شهرستان باشیم.

شایان ذکر است درپایان جلسه دیدار با جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران سرهنگ گلزاری و سرهنگ نورالهی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت از تعامل و همکاری های شایسته رئیس اداره ورزش وجوانان با ستاد فرماندهی غرب استان تهران با اهدا لوح ،تقدیرنموند.

خروج از نسخه موبایل