نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاح پایگاه CBR روستای چاقو در شهرستان ملارد

پایگاه CBR روستای چاقو و اختر آباد واقع در بخش صفادشت شهرستان ملارد به منظور تسهیل در خدمات رسانی به معلولین این روستا و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف افتتاح گردید.
خبر شهر به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی مراسمی با حضور ناصرانصاری (بخشدار صفادشت)، مرتضی قربانی (ریاست اداره بهزیستی ) ، مهری سادات شاهچراغی (معاونت توانبخشی)، سهیلا همزه (کارشناس CBR)، اعضای شورای روستای چاقو، دهیاران و تعدادی از معلولین پایگاه CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه ) این روستا افتتاح گردید .
در این مراسم انصاری ضمن تاکید در خصوص توجه ویژه به معلولین و ارائه خدمات بهتر به این افراد بخصوص در روستاهای دورافتاده افزود : با توجه به حجم فعالیت های اداره بهزیستی بایستی نمایندگان و مسئولین روستا و دهیاران تلاش و کوشش خود را در این راستا انجام داده و به منظور خدمات رسانی بهتر همکاری لازم را با اداره بهزیستی داشته باشند و در این امر نیز باید از جامعه خیرین جهت حمایت از این خانواده ها کمک بگیرند.
مرتضی قربانی هم ضمن تبریک هفته جهانی معلولین توضیحاتی را در خصوص شناسایی معلولین و تسهیل در خدمات رسانی با همکاری تسهیلگران، دهیاران و مراکز بهداشت ارائه نمود.
در پایان این مراسم از تعدادی از معلولین این روستا با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.

خروج از نسخه موبایل