نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل ستاد برگزاری مراسم حماسه نهم دی

به گزارش خبر شهر حضرت حجت الاسلام و المسلمین نظری معاون تبلیغ حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع ) شهریار با بیان احادیثی از امیر مومنان حضرت علی (ع) که خدا رحمت کند کسی را که دانست از کجاست و در کجاست و بسوی کجاست . لزوم داشتن بصیرت برای انسان مومن و شناخت و انجام وظیفه خویش در هر زمان را متذکر شدند .

آقای شمس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به قدرتمند شدن و پیشرفتهای نظام اسلامی را از یک سو و شکست های پیاپی استکبار و صهیونیست در منطقه علیه انقلاب اسلامی ، زمینه های طراحی و کلید زدن فتنه سال ۱۳۸۸ بر بستر انتخابات ریاست جمهوری در آن سال دانستند و افزودند اگر عوامل فتنه در داخل فتنه را کمک نمی کردند فتنه با این وسعت شکل نمی گرفت ، ایشان ضمن برشمردن پیامدهای فتنه ۸۸ از حماسه حضور مردم در یوم الله نهم دی در خاموش کردن فتنه براندازانه گسترده دشمنان اسلام و فتنه گران یاد کردند که نشان از عمق اعتقادات و بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی حکایت می کند که در تبعیت از امر ولایت به زیبایی هر چه تمام تر شکل گرفت.

ایشان با بیان دستاورد های حماسه بزرگ نهم دی افزودند سالگرد حماسه نهم دی فرصتی برای تبیین و کالبد شکافی فتنه ۸۸ و روز آمد کردن بصیرت ها برای مقابله با فتنه های بزرگتر بویژه مقابله با نفوذ استکبار و آمریکای جنایتکار می باشد .

ایشان در پایان با بیان برنامه های گرامیداشت حماسه نهم دی از دستگاهها و نهادهای مختلف درخواست کردند همه وظیفه داریم در حد توان خود نسبت به برگزاری نشست ها و همایشهای بصیرتی برای مجموعه های تحت پوشش خود اقدام نمائیم تا وظیفه خویش ر ادر قبال قرآن و اسلام عزیز و اهل بیت معصومین علیهم السلام و رهبر فرزانه انقلاب و امام عزیز و شهیدان والا مقام ایفا نمائیم.

خروج از نسخه موبایل