نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای مرحله اول کمپین پیشگیری از بیماریهای آمیزشی و ایدز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سماء اندیشه در شهرستان شهریار

اجرای مرحله اول کمپین پیشگیری از بیماریهای آمیزشی و ایدز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سماء اندیشه در شهرستان شهریار

مرحله اول کمپین پیشگیری از بیماریهای آمیزشی و ایدز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سماء اندیشه در تاریخ هفدهم آذر ماه در شهرستان شهریار برگزار شد.

 به گزارش خبر شهر اطلاع رسانی و آموزش از ارکان اساسی پیشگیری از ابتلا به HIV/AIDS است . در این راستا و براساس ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی ایران ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار هماهنگی های لازم جهت اجرای کمپین آموزشی پیشگیری از بیماریهای آمیزشی و ایدز ، با واحد های دانشگاه آزاد سماء اندیشه ، شهریار و صبا شهر، انجام داد .

در ارتباط با این امر در تاریخ هفدهم آذر ماه ، با همکاری ریاست محترم دانشگاه واحد سماء اندیشه و معاونت های مربوطه ، همایش و کمپین ، با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه و در حدود۸۰ نفر از دانشجویان ، در سالن کنفرانس دانشگاه فوق الذکر برگزارشد. در این کمپین آقای پنجه ای ، کارشناس برنامه ایدز و خانم دکتر مهاجری ،از پزشکان شاغل در شبکه ، به ارائه مطالبی در خصوص ایدز و بیماریهای آمیزشی پرداختند.

همچنین ایستگاه مشاوره با هدف انجام مشاوره ، توزیع منابع آموزشی مرتبط مانند پمفلت و تراکت و پوستر و انجام تست فوری HIV ، برپا شد .

پیرو درخواست ریاست دانشگاه مبنی برعدم انجام تست از دانشجویان در محوطه دانشگاه ، عملاً تست HIV از تعدادی از اساتید و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار بصورت نمادین انجام گرفت و به منظور ترغیب و هدایت دانشجویان به انجام تست در صورت داوطلب بودن ، کارت اطلاع رسانی مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهریار در اختیار آنان قرار گرفت و توصیه ها و مشاوره های لازم جهت مراجعه و انجام تست ، انجام گرفت.

خروج از نسخه موبایل