نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین قرآنی شهرستان شهریاروملارد

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، علی مرادی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهریار، گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهریار، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی فعالیت های قرآنی در شهریار وملارد با حضور مسئولین قرآنی شهرستان و کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.
مرادی، تصریح کرد: در این جلسه حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریاروملارد، یوسفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبادی، معاون پرورشی آموزش و پرورش، حیدری و جعفری، کارشناسان قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران، عینی، کارشناس اداره بهزیستی ملارد و پیراحمدی، کارشناس اداره بهزیستی شهریار حضور داشتند.
وی، ادامه داد: در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام جلیل زاده با تبیین رویکردها و اهداف قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و ضمن برشمردن توفیقات این سازمان تاکنون درانجام برنامه های قرآنی در سطح دو شهرستان شهریار و ملارد، نکاتی را در خصوص گسترش کمی و کیفی فعالیت های قرآنی متذکر شد.
در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین در رابطه با نحوه و شیوه توسعه ترویج فعالیت های قرآنی توسط مؤسسات، خانه ها و مراکز قرآنی تحت پوشش حوزه مسئولیتی خود نکاتی را بیان کردند.
این کارشناس قرآنی همچنین از تشکیل کمیته ای مشترک بین تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی در رابطه با نظارت و ساماندهی فعالیت های قرآنی در سطح دو شهرستان شهریار و ملارد خبر داد
خروج از نسخه موبایل