نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اعزام ۱۰۰ مبلغ به مناسبت ایام ۲۸ صفر به محافل مذهبی در شهریاروملارد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریاروملارد در گفتگو با روابط عمومی این اداره، از اعزام ۱۰۰ مبلّغ و مبلّغه دینی به محافل مذهبی این شهرستان در ایام ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(علیهما السلام) خبر داد.
وی، تصریح کرد: این مبلّغان برای برگزاری مجالس عزاداری، حضور در مدارس، تشکیل کلاس‌ها و پاسخ به سوالات شرعی و عقیدتی مردم به مناطق مختلف شهرستان های شهریار و ملارد اعزام می‌شوند.
حیدری، با بیان اینکه توصیه شده که مبلّغان و مبلّغات اعزامی، با توجه به نیازهای بومی و منطقه ای در کنار تبلیغ دین، مسائل اجتماعی و فرهنگی را هم به مردم متذکر شوند، افزود: سخنرانان در این مراسم در خصوص نهضت عاشورا و تبیین سیره و رفتار حضرت زینب(س) و نقش آن حضرت در احیاء مکتب امام حسین(ع)، رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) به سخنرانی می پردازند.
این کارشناس، در خاتمه متذکر شد: بر اساس درخواست های دریافت شده از سوی مسئولین یهئات مذهبی، حسینیه ها و مساجد در دو شهرستان شهریار و ملارد، پیش بینی می‌شود امسال بالغ بر ۱۰۰ مبلّغ و مبلّغه دینی به محافل مذهبی اعزام شوند.
خروج از نسخه موبایل