نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دستگیری 3 سارق با 65 فقره سرقت در ملارد

خبر شهر – غرب استان تهران- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان حرفه ای قطعات خودرو و منزل با کشف ۶۵ فقره سرقت در شهرستان ملارد خبر داد.

سرهنگ “گلزاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس و تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از مغازه وی در شهرستان ملارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران انتظامی شهرستان ملارد پس از چند روز کار اطلاعاتی و با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود، مخفیگاه سرکرده باند سارقان را در ملارد شناسایی کردند.

سرهنگ “گلزاری” تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی، سر کرده باند به نام “ح-ر” را حین فروش اموال مسروقه در ملارد دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم دستگیر شده ابتدا منکر بزه ارتکابی بود ولی پس از ارائه دلایل و مدارک از سوی پلیس، به همکاری با دو نفر به نام های “م-ک” و “م-الف” اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت:ماموران با شناسایی پاتوق سارقان در عملیاتی منسجم متهمان را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به ۵۵ فقره سرقت قطعات خودرو، ۸ فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت مغازه در ملارد اعتراف کردند.

سرهنگ ” گلزاری ” در پایان خاطرنشان کرد:سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

خروج از نسخه موبایل