نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه کارشناسان تبلیغات اسلامی شهریاروملارد، با محوریت دهه آخر ماه صفر جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهریاروملارد، ویژه برنامه های دهه آخر ماه صفر تشکیل شد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار گفت: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسان این اداره ویژه برنامه های دهه آخر ماه صفر تشکیل شد.
نثاری، افزود: این جلسه با حضور کارشناسان فرهنگی و تبلیغ، پشتیبانی امور فرهنگی و قرآنی، به ریاست حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریاروملارد تشکیل شد.
در این جلسه در رابطه با نحوه تقسیم بندی وظائف در حوزه امور فرهنگی، آموزشی و اعزام مبلّغان دینی بحث و تبادل نظر شد.
جلیل زاده، در ادامه این جلسه و با اشاره به برنامه های دهه آخر ماه صفر و ضمن بیان فلسفه قیام امام حسین(ع)، گفت: فلسفه اصلی و نهایی نهضتامام حسین(ع) را می‎توان در یک هدف جا‎مع و کلّی یعنی «احیای فرهنگ اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) و زدودن زنگارهای تحریف‎ و بدعت‎ از دین جدّشان» خلاصه کرد‎.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار، در خاتمه متذکر شد: در ادامه این جلسه هر یک از کارشناسان در رابطه با فعالیت های فرهنگی مرتبط با حوزه مسئولیتی خود و همچنین برنامه های دهه اخر ماه صفر و همچنین اعزام مبلّغان دینی به محافل مذهبی، نکاتی را بیان کردند.
گفتنی است، این جلسه سه شنبه دهم آذرماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار تشکیل شد.
خروج از نسخه موبایل