نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه هماهنگی اجرای دوره های آموزشی ویژه کارکنان آموزش و پرورش شهریاروملارد

تشکیل جلسه هماهنگی اجرای دوره های آموزشی ویژه کارکنان آموزش و پرورش شهریاروملارد
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهریاروملارد، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های اموزشی ویژه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان های شهریار و ملارد، تشکیل شد.
 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریاروملارد از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان های شهریار و ملارد، خبر داد.
جلیل زاده، تصریح کرد: در این جلسه که به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل جهت برگزرای گفتمان های دینی و همچنین اجرای دوره های آموزشی ویژه معلمان آموزش و پرورش شهرستان های شهریار و ملارد تشکیل شد، شیخی و سلیمانی، از مسئولین معاونت فرهنگی آموزش و پرورش شهریار و ملارد حضور داشتند.
وی، ادامه داد: مقوله فرهنگ از مهمترین شاخصه های یک ملت است و کار در این بخش با توجه به گرایش های مختلف آن ارزشمند است، هیچ فعالیتی بدون تعامل و مدیریت مشترک سازمانی بازدهی خوبی نخواهد داشت به‌ویژه کار فرهنگی که مستلزم بکارگیری توان کلیه نیروها اعم از فیزیکی یا فکری است.
شیخی و سلیمانی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری دوجانبه در زمینه های فرهنگی و آموزشی، تصریح کردند: آماده ایم تا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، برنامه های فرهنگی بالاخص گفتمان های دینی، آموزش علوم و معارف، مفاهیم اسلامی و دینی را در مدارس راهنمایی و دبیرستان در مناطق شهری و روستایی توسعه دهیم.
گفتنی است، این جلسه سه شنبه ۱۰ آذرماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار تشکیل شد.
خروج از نسخه موبایل