نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تقویت باورهای دینی جوانان، از وظایف هیئت های مذهبی است کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار، گفت: تقویت باورهای دینی جوانان، از وظایف هیئت های مذهبی است.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار در گفتگو با روابط عمومی این اداره، گفت: تقویت باورهای دینی جوانان، از وظایف هیئت های مذهبی است.
نثاری، تصریح کرد: تقویت باورهای دینی جوانان، محافظت و انتقال صحیح نهضت عاشورایی به نسل های بعدی از وظایف هیئت های مذهبی است که البته این رسالت سنگین، حمایت جدی مسئولین فرهنگی و مذهبی شهرستان را می طلبد.
وی، با اشاره به تأثیرگذاری فرهنگی هیئات مذهبی، تصریح کرد: هیات های مذهبی در ایران ریشه تاریخی دارند و نقش بسزایی در حفظ اندیشه های دینی و ترویج آن عهده دار هستند و این نقش چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن، همواره وجود داشته است و تاثیرات فرهنگی آن در تمام ادوار به استناد تاریخ قابل بررسی است.
این کارشناس، در خاتمه متذکر شد: این ظرفیت عظیم فرهنگی، که نشانگر میزان بالای اهمیت هیات های مذهبی است دلیل موجهی برای وجود حمایت از سوی حاکمیت بر آنها است، چرا که این نهادها اغلب به صورت خودجوش و مردمی هستند و اگر حمایت نشوند به دلیل نداشتن منابع مالی کافی نمی توانند انتظارات را برآورده کنند.
خروج از نسخه موبایل