نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه شورای اداری با حضور دکتر تواهن در شهرداری صباشهر

دکتر تواهن: تهیه سند چشم انداز ۱۰ ساله شهر متناسب با توسعه کشور با اولویت رسیدگی به مشکلات مردمی لازم و ضروری است .

دکتر تواهن مدیرکل محترم دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران میهمان ویژه شهرداری صباشهربودند.

جلسه شورای اداری شهرداری با حضور ایشان، رئیس و اعضاء شورای اسلامی ، شهردار ، معاونین و مسئولین واحد ها در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید. در ابتدای این جلسه دکتر مسعود کرمزاده شهردار صباشهر در سخنانی با تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به حاضرین به بیان مشکلات و معضلات شهری پرداختند. ایشان وجود اراضی قولنامه ای و فاقدسند ، وضعیت نابسامان چهارراه صباشهر ، فقدان ناوگان حمل و نقل عمومی، عدم وجود مراکز بهداشتی مجهز، گذر رودخانه شادچای از وسط شهر که معضل بزرگ آلودگی زیستی بوده ، نبود امکانات آتش نشانی ، عدم پرداخت عوارض فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) ، مهرآباد و باطری سازی صبا ،همچنین عدم همکاری ارگانها در ایجاد رمپ و لوپ و دسترسی به اتوبان تهران ، ساوه را از مشکلات اصلی شهر نام بردند.

در ادامه ریاست و اعضا شورای اسلامی شهر نیز پس از تسلیت و تبریک و خیر مقدم ، خواستار همکاری ارگانهای مربوطه در راه اندازی اداره برق مستقل و ایجاد کلانتری وی‍ژه و همکاری شهرداری شاهدشهر در رفع معضل دیرینه چهارراه صباشهر شدند.

سپس دکتر تواهن مدیر کل محترم دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران در سخنان مبسوطی ضمن تشکر از شورای اسلامی شهرو شهردارو باتبریک هفته بسیج ، بسیج را بحق امتداد راه عاشورا دانستند و این شجره طیبه از یادگاران امام راحل (ره) که درخت بسیج با خون هزاران شهید بسیجی آبیاری گردید و بیان داشتند که امروز باید هم تفکر و روحیه بسیجی داشته باشیم و هم عملکرد مانیز باید بسیجی باشد.

ایشان زنده نگه داشتن یاد اسطوره های بسیج را یک ارزش معنوی مقدس و راه گشابرای خدمت بیشتر به مردم دانستند.

دکتر تواهن در ادامه سخنان خود شهرداریها را یکی از پر مشغله ترین سازمانها نام بردند و برنامه ریزی لازم برای تعیین بودجه ای متناسب را برای سال مالی خواستار شدند ایشان داشتن سند چشم انداز ۱۰ ساله شهر متناسب توسعه کشور با اولویت رفع مشکلات شهروندان را بهترین راه حل رفع معضلات شهری برشمردند تا کمبودها بهتر دیده شود و بتوانیم در همین راستا برنامه ریزی لازم داشته باشیم و باید برای تهیه این چشم انداز از همه گروه های شهروندی پیشکسوتان ورزشکاران دانشجویان استفاده کرد.

در ادامه ایشان راه کارهای لازم را در جهت رفع مشکلات ارائه فرمودند.

در پایان جلسه دکتر تواهن به همراه رئیس و اعضاء شورای اسلامی ، شهردار از واحد های شهرداری و از پروژه های در حال اجرا عمرانی ، خدماتی ، بهداشتی سطح شهر بازدید و رهنمودهای لازم را بیان نمودند.

خروج از نسخه موبایل