نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

متن پیام رییس بنیادشهیدوامورایثارگران شهریاربه مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج

ملاک وکبنای معرفت بسیجی ، تفکربسیجی است

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی یبنیادشهیدوامورایثارگران شهریار:علی کردی (رییس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان شهریار) بمناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج، متن پیامی به همین مناسبت صادرفرمودند.

بسیج وبسیجی درفرهنگ انقلاب اسلامی ایران ، از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام(ره)، تنها در لغت نامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. “بسیجی” فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای ؛ که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

بی تردید جامعه ی ایثارگری ،با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیروی ازسخنان گهربارایشان ،ادامه دهنده ی راه وروش ومنش شهیدان والامقام وایثارگران جان برکف است ..

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج  را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، خانوادهای شاهدوایثارگر،نوجوانان وجوانان  بسیجی ،  تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی این عزیزان رادرپیشبرداهداف عالی انقلاب اسلامی ، مسئلت می نمایم.

خروج از نسخه موبایل