نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش تاکید کرد : مطالعه راهی برای تقویت روحیه دینی کودکان و نوجوانان است

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی مراسم جشن کتاب خوانی به صورت نمادین در آموزشگاه عزیز ا..پزشکی با حضور مدیر آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ضمن تاکید براین موضوع که مطالعه راهی برای تقویت روحیه دینی کودکان و نوجوانان است گفت :بسیاری از دانشمندان و روانشناسان معتقدند که اساس و زیربنای شخصیت انسان در سالهای اول زندگی پایه‌گذاری می شود و آموخته های این دوران ، تاثیر عمیقی بر آینده ی زندگی فرد دارد ،بنابراین اگر مطالب خواندنی مفید و سازنده در اختیار کودکان ونوجوانان قرار گیرد و آنها از همان سنین کودکی به مطالعه عادت کنند، راه و رسم زندگی را خواهند آموخت و تحت تاثیر داستانها و کتابهای آموزنده ، به رشد و تعالی خواهند رسید و در آینده نیز برای حل مشکلات خود از کتاب کمک خواهند گرفت .

علی ذبیحی در ادامه افزود :آدمی برای داشتن یک زندگی سعادتمند ، نیازمند بینش و آگاهی است و آموخته های دوران کودکی و نوجوانی ، مقدمه ای برای زندگی فرد است . وی در پایان خاطر نشان کرد :کودکان راه زندگی سعادتمندانه فردا را امروز باید بیاموزند ودراین مسیر کتابخوانی ، چون چراغی فرا راه انهاست.

روز کتابخوانی

.

خروج از نسخه موبایل