نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف ۱۴۵ کیلو موادمخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در غرب استان تهران

خبر شهر -فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۴۵ کیلو گرم تریاک، طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

سردار “محسن خانچرلی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس و تشریح این خبر گفت:در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ،مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و طی دو عملیات موفق پلیسی در ۲۴ ساعت گذشته، مقدار ۱۴۵ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ۳ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

وی با اشاره به عملیات اول پلیس در شهریار افزود:در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال موادمخدر از جنوب کشور به مقصد غرب استان تهران را دارند بلافاصله طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی توسط ماموران انتظامی پلیس مبارزه با موادمخدر، به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی استان اعلام کرد:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در جریان طرح ایست و بازرسی در محور مواصلاتی و انجام اقدامات اطلاعاتی، یک دستگاه پیکان وانت متعلق به قاچاقچی را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد:در بازرسی به عمل آمده از خودروی توقیف شده مقدار ۸۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر اتاق خودرو جاسازی شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار “خانچرلی” ادامه داد :در عملیاتی دیگر ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از کار اطلاعاتی، افرادی را که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرک سرآسیاب ملارد فعالیت داشتند شناسائی و دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت: در این عملیات موفقیت آمیز در بازرسی از منزل متهمان مقدار ۵۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی اظهار داشت:متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

خروج از نسخه موبایل