نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سردار ” محسن خانچرلی”؛ فعالیت جهادی پلیس ،عملی در جهت تقویت ارتقاء احساس امنیت در جامعه

 خبر شهر – فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع فرماندهان و مدیران گفت : فعالیت جهادی پلیس ،می تواند عملی در جهت تقویت ارتقاء احساس امنیت در جامعه باشد.

 خبر شهر به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سردار ” محسن خانچرلی ” در جمع فرماندهان و معاونان با بیان اینکه یک پلیس با اخلاق ، شجاع و منظم می تواند موجب دلگرمی مردم و افزایش اعتماد آنها به حافظان امنیت در جامعه شود گفت : فعالیت جهادی پلیس ،می تواند عملی در جهت تقویت ارتقاء احساس امنیت در جامعه باشد.

وی هدف اصلی پلیس را مردم داری و مردم محوری بیان داشت و گفت: برای رسیدن به این منظور پلیس باید صداقت ، اعتماد سازی در مردم ، اخلاق نیکو ، شجاعت و جسارت و نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا یک پلیس با اخلاق ، شجاع و منظم می تواند موجب دلگرمی مردم و افزایش اعتماد آنها به حافظان امنیت در جامعه شود و این امر در سایه فعالیت های جهادی پلیس محقق خواهد شد .

این مقام ارشد انتظامی در سخنان خود رعایت مواردی همچون تکریم ارباب رجوع ، رعایت حقوق شهروندی ، اجرای دقیق طرح های پاکسازی ، حضور هدفمند واحدهای گشتی ، استفاده از تجهیزات نوین در کشف و پیشگیری از جرائم، داشتن تعامل هدفمند با مردم و معتمدین محلی را از جمله مواردی دانست که در موفقیت ماموریتهای پلیسی نقش اساسی را بر عهده دارد .

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که پلیس ایران اسلامی یک نیروی مردم محور و ولایت مدار می باشد اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم ، تأمین امنیت و ایجاد احساس امنیت برای شهروندان از جمله مأموریت های اصلی پلیس غرب استان تهران است.

سردار ” خانچرلی ” با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان بزرگترین سازمان و نهاد مردمی بیشترین مواجهه را با مردم داشته و انواع خدمات را به مردم ارائه می دهد اظهار داشت :عدم رعایت نظم و انضباط در مجموعه های انتظامی ضمن اینکه دارای انعکاس منفی در اذهان عموم است، بر اقتدار و محبوبیت نیروی انتظامی نیز تاثیر گذاشته و بی ارتباط با نتیجه ماموریت های سازمان نیز نخواهد بود.

وی یکی از رمزهای موفقیت هر مجموعه ای را رعایت نظم عمومی آن سازمان و انضباط فردی به ویژه در چارچوب دستورالعمل های ابلاغی و آیین نامه های مربوطه عنوان کرد و گفت : اگر رعایت نظم وانضباط در سرلوحه کارها قرار گیرد بدون شک در هیچ مجموعه ای با مشکل مواجه نخواهیم شد واز آنجایی که در اذهان عمومی نیروی انتظامی مظهر نظم وانضباط است می بایست یه این امر مهم توجه ونگاه ویژه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان گفت :به پاس مدیریت و برنامه ریزی های مدبرانه مسئولان انتظامی و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان انتظامی غرب استان تهران ، خوشبختانه شاهد استقرار امنیت مطلوب در سطح استان می باشیم که جای بسی قدردانی و تشکر دارد .

خروج از نسخه موبایل