نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انجام ۱۵هزار و ۳۴۳ عملیات پلیس ۱۱۰ زیر۱۵ دقیقه در ملارد

خبر شهر -فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از انجام ۱۵ هزار و ۳۴۳ عملیات پلیسی مرکز فوریت های ۱۱۰ شهرستان زیر ۱۵ دقیقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

سرهنگ”برزو همتی”در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۵ هزار و ۷۴۷ مورد تماس عملیاتی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که این تعداد تماس از افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است .

این مقام انتظامی عنوان داشت:براساس آمارهای به دست آمده ۲۶ درصد از تماس های عملیاتی به صورت مراجعات حضوری، ۷۳ درصد به صورت تماس تلفنی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ بوده است.

وی در ادامه افزود: ۱۳ درصد از تماس های عملیاتی با موضوع سرقت۱۷ درصد با موضوع آسیب های اجتماعی ، ۷ درصد با موضوع تصادفات، ۵۳ درصد با موضوع نزاع و درگیری و ۱۰ درصد سایر موضوعات ثبت شده است.

سرهنگ همتی گفت:با بررسی های صورت گرفته مشخص شد ۱۵ هزار و ۳۴۳ عملیات پلیس فوریت های پلیسی ۱۱۰ از این تماس معادل ۹۸ درصد ،عملیات حضور در صحنه ماموران در زیر ۱۵ دقیقه انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت:مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، نقشی کلیدی در اجرای مأموریت های خطیر نیروی انتظامی دارد.و نقش این مرکز، نقش کلیدی و خطیر در اجرای مأموریت ها به شمار می آید.

سرهنگ برزو همتی در پایان گفت:اجرای طرح های اجتماعی می توان در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم نقش اساسی ایفا کند لذا ایجاد تعامل و استفاده از تمامی ظرفیتها ،بخصوص در حوزه برون سازمانی را موثر و سودمند دانست و بر ضرورت برنامه ریزی در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان و دراز مدت در حوزه پیشگیری از جرایم با نگرش به تمامی علل و پدیده های مرتبط با جرم و بهره گیری از نظرات کارشناسان پلیس های تخصصی و سایر صاحب نظران نیز تاکید کرد.

خروج از نسخه موبایل