نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهرداری شهریارو شورای تامین نقش اساسی خود را ایفا نماید

به گزارش خبر شهر با خبر شدیم که سایت دانشگاه ازاد شهریار در حال تکمیل است خبر نگار خبر شهر جهت رصد این خبر به محل عازم شد و چنین گزارش داد :

خبر خوب :به همت شورا و شهرداری شهریار زمین خوبی به این امر اختصاص یافته و دانشگاه آزاد شهریار در وسعت قابل توجهی احداث شده ، ساختمان جدید التاسیس کاملا مهندسی شده و بروز است ، همه امکانات برای دانش جویان در نظر گرفته شده است و ساختمان مراحل پایانی تمیز کاری را طی میکند .

خبر بد : از آنجایی که اکثر دانشجویان میهمان هستند ، و با توجه به اینکه تعداد دختران دانشجو بیشتر از پسران است و توجه به امنیت رفت و آمد دانشجویان و سلامت آنان در اولویت امر قراردارد لذا وجود کوچه فرعی آسفالت نشده بدون روشنایی لازم و منتهی شدن این کوچه به باغات خطر آفرین است و اگر شهردار و شورای شهر همت نکنند اولیا دانشجویان با دیدن محیط اطراف دانشگاه امکان اینکه از این دانشگاه انصراف دهند بسیار است .

وجود نخاله های تخلیه شده در اطراف دانشگاه جلوه بدی داشته و بر وجه نگین سبز غرب استان تهران سنگینی میکند و نام شهریار و نگین سبز بودن آنرا در هاله ای از ابهام فرو میبرد .

نکته قابل توجه اینکه هیچ گونه ایستگاهی برای این محل تعبیه نشده و در کل باید گفت شهرداری و شورای اسلامی شهر باید همت نمایند تا با تکمیل شدن  ساختمان دانشگاه در ماه آینده نسبت به آسفالت خیابان دانشگاه و ایجاد ایستگاه تاکسی خاطر ه ای خوش برای دانشجویان  کشور در شهرستان شهریار به یادگار بگذارند .

شورای تامین شهرستان هم در نظر داشته باشد پیشگیری بهتر از در مان است ، اکنون با همت شما مسئولین محترم امنیت و آسایش فراهم میشود ولی فردا ؟؟؟؟؟؟؟؟ دیر است.

خروج از نسخه موبایل