نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانده ناحیه مقاومت شهریار: نذر مادر شهید صدرزاده ادا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار گفت: مادر شهید صدرزاده وی را نذر حضرت عباس (ع) کرده بود که با شهادت این شهید در روز تاسوعا این نذر ادا شد.

مین‌الله یامینی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با عرض تسلیت به مناسبت سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: یاد تمامی شهدا را گرامی می‌داریم، شهیدان دفاع مقدس و همچنین شهیدان مظلوم مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که در دفاع از حریم آل‌الله شهد شهادت را نوشیدند.

وی بیان کرد: شهید بزرگوار مصطفی صدرزاده از بسیجیان بسیار خوب و پاک شهرستان شهریار بود و مسئولیت فرماندهی یکی از پایگاه‌های بسیج این شهرستان بر عهده وی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار تصریح کرد: نزدیک به چهار سال بود که وی در مستشاری و تربیت و آموزش نیروهای مردمی عراق و سوریه فعالیت می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه شهید صدرزاده طی این چهار سال چندین بار با مجروحیت مواجه شد و حتی به درجه جانبازی رسید اما همیشه از روحیه بسیار خوبی برخوردار بود که نشأت گرفته از ایمان قوی وی بود.

یامینی گفت: روز گذشته توفیق حاصل شد که به محضر خانواده بزرگوار این شهید برویم، مادر شهید صدرزاده نقل می‌کرد که من مصطفی را نذر قمر منیر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) کرده‌ام.

وی ادامه داد: شهید صدرزاده در روز تاسوعا که متعلق به حضرت اباالفضل العباس (ع) است به شهادت رسید و این گونه نذر مادر بزرگوار این شهید ادا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار اظهار کرد: بنا بر نقل قول پدر بزرگوار شهید صدرزاده، این شهید در منطقه حلب با تیر مستقیم تک‌تیراندازان تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

وی بیان کرد: منتظر هستیم که طی چند روز آینده پیکر مطهر صدرزاده به کشور منتقل شده و با استقبال گسترده مردم ولایتمدار ایران، مراسم تشییع وی برگزار شود.

یامینی در پایان متذکر شد: شهید صدرزاده صبح روز تاسوعا دقیقاً قبل از شهادت خود، نوار ویدئویی را ضبط کرده بود و علاوه بر وصیت، مواردی مانند نحوه خاک‌سپاری و محل آن را در این ویدئو آورده بود که بر اساس قول‌های داده شده توسط مسئولان، این نوار ویدئویی به همراه پیکر مطهر وی به ما داده می‌شود تا بر اساس این نوار درباره پیکر مطهر شهید صدرزاده تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش خبر شهر ، شهید مصطفی صدرزاده با نام جهادی سید ابراهیم، از بسیجیان کهنز شهریار بود که در روز تاسوعا در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه به دست تکفیرها به درجه رفیع شهادت رسید.

 

خروج از نسخه موبایل