نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به مناسبت هفته پیوند اولیاءومربیان برگزار شد .همایش تخصصی ،آموزشی با موضوع رشد وشکوفایی دانش آموزان ،همدلی و همزبانی والدین

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار : همایش تخصصی ،آموزشی به مناسبت هفته پیوند اولیاءومربیان و روز خانواده با حضور مدیر آموزش وپرورش و دکتر شهرام رسولی پدر شخصیت پردازی کودک و مدیران و روسای انجمن اولیاءومربلیان مدارس در سالن شهید کافی برگزارشد .

مدیر آموزش وپرورش ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان گفت :برگزای این گونه همایش ها نقطه عطفی است در جهت پیوند اولیاءومربیان ،مدیران ومجموعه تعلیم وتربیت.

علی ذبیحی بابیان این موضوع که سیاست گذاری فرهنگی آثار و نتایج متفاوتی در بردارد اظهار داشت :حوزه فرهنگ بخش وسیعی از آموزش وپرورش است که در بلند مدت نتایج آن به مجموعه برمی گردد .

وی در ادامه با اشاره به گسترده بودن منطقه شهرستان شهریار برنامه ریزی در حوزه آموزش خانواده رابسیار مشکل عنوان کرد و افزود :اما با کمک مدیران مدارس و انجمن اولیاءو مربیان توانستیم در سال گذشته به صورت متمرکز 12الی 14هزار نفر از اولیاءرا به موضوع تغذیه سالم مورد آموزش قرار دهیم .

ذبیحی در ادامه با تاکید بر هدایت استفاده از شبکه های اجتماعی از برگزاری 80جلسه آموزش خانواده با همکاری پلیس فتا خبرداد.

در ادامه این جلسه دکتر شهرام اسلامی پدر شخصیت پردازی کودک با آموزش 10روش علمی کاربردی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تاکید بر آموزش خوشبخت زندگی کردن در مدارس گفت : همه پدرو مادرها به دنبال خوشبخت زندگی کردن فرزندان خود هستند

اسلامی در ادامه اظهار داشت :با وجود گسترش فرهنگ فرزند سالاری و بالارفتن آمار طلاق در کشور نقش انجمن اولیاءو مربیان و مدیران مدارس برای حل این معضل فراگیر پررنگتر عنوان کرد .

وی در ادمه تصریح کرد :در گذشته عدم آگاهی باعث گمراهی می شد اما در دنیای امروز زیادی اطلاعات مخصوصا در فرزندان باعث گمراهی است .

گفتنی است در پایاناین همایش از مدیران و انجمن اولیاءو مربیان برتر تقدیر شد .

خروج از نسخه موبایل