نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

یک واحد بسته بندی مرغ تاریخ مصرف گذشته در شهرستان شهریار کشف و 5 تن از محصولات غیر بهداشتی آن توقیف شد

به گزارش خبر شهر یک واحد بسته بندی مرغ تاریخ مصرف گذشته در تاریخ بیست وهشتم مهر ماه در شهرستان شهریار کشف و 5 تن از محصولات غیر بهداشتی آن توقیف شد

پیرو گزارش مردمی مبنی بر بسته بندی مرغ تاریخ مصرف گذشته در شرایط غیر بهداشتی ، کارشناسان بهداشت محیط و نماینده حقوقی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار پس از اخذ دستور قضایی در معیت نیروی انتظامی ،اداره صنعت،معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی این شهرستان به جستجوی مرغداری متروکه در باغات اسدآباد شهریار پرداختند . پس از تجسس فراوان ملاحظه گردید که در یک مرغداری متروکه در شرایط بسیار غیر بهداشتی مرغهای منجمد تاریخ مصرف گذشته پس از خروج از حالت انجماد در نایلونهای 20 کیلوگرمی تحت عنوان ران و سینه کشتار روز بسته بندی گردیده و راهی رستوران ها و مرغ فروشی ها می گردد. به دلیل متواری شدن متصدی از محل ، دو نفر از کارگران حاضر ، جهت تحقیقات پلیسی بازداشت گردیدند.

جهت پیگیری های قضایی پرونده ، میزان تقریبی 5 تن مواد غذایی مکشوفه ، توسط شبکه دامپزشکی به سردخانه این سازمان ، منتقل گردید. هم چنین به منظور اطلاع رسانی عمومی توسط گروه خبر صدا و سیما ، از محل ، گزارش تصویری تهیه گردید.

خروج از نسخه موبایل