نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه آموزشی به مناسبت هفته سلامت روان

شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، به مناسبت هفته سلامت روان در دبیرستانهای دخترانه دین و دانش و رازی این شهرستان ، جلسه آموزشی برگزار نمودند.

یه گزارش خبر شهر به مناسبت هفته سلامت روان ، به دانش آموزان دبیرستانهای رازی و دین ودانش شهرستان شهریاردر تاریخ بیست و ششم مهر ماه ، درباره سلامت روان و بیماری هاری آموزش داده شد

 

شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، به مناسبت هفته سلامت روان (بیست و چهارم لغایت سی ام مهر ماه) نسبت به برگزاری جلسه آموزشی در دبیرستانهای دخترانه دین و دانش و رازی این شهرستان ، اقدام نمودند.

کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، با همکاری و هماهنگی مدیر و معاونین دبیرستانهای مذکور، ، در تاریخ بیست و ششم مهر ماه ، در سالن آموزشی این دبیرستانها حضور یافتند و خانم جلالی کارشناس ارشد بهداشت روان شبکه مطالبی را در خصوص سلامت روان با تاکید بر شعار «حفظ منزلت انسانی در سلامت روان» و «مهارت های مقابله با استرس» ارائه نمودند. همچنین در جهت توانمند سازی دانش آموزان و از طریق آنها سایر افراد جامعه،آقای پنجه ای ، کارشناس مسئول بیماریهای واگیر شبکه ، در خصوص موضوع پیشگیری از هاری مطالب مفیدی را آموزش دادند.

در پایان سوالاتی از دانش آموزان پرسیده شد و به دونفر از افراد منتخب جوایزی اهدا گردید.

 

خروج از نسخه موبایل