نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آمادگی کامل پلیس غرب استان تهران در ایام محرم الحرام

خبر شهر -فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم الحرام گفت:ماموران انتظامي و راهنمايي و رانندگي با تلاش بي وقفه، سعی خواهند کرد با برقراري نظم و امنيت و سهولت در تردد خودروها، برشكوه و عظمت مراسم عزاداري بيفزايند.

  خبر شهر به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس،فرمانده انتظامي ویژه غرب استان تهران سردار محسن خانچرلی” صبح امروز با اشاره به برپايي مراسمات عزاداري ، سينه زني و زنجيرزني در تكايا و حسينيه های این استان، اظهار داشت:هرساله امت مسلمان و شيفتگان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) همزمان با آغاز ماه محرم در سراسر ميهن اسلامي اقدام به برپايي مراسم عزاداري ، سينه زني و زنجيرزني در تكايا و حسينيه ها مي كنند و اين مراسم هرسال با شكوهتر از سال هاي قبل برگزار مي شود .

سردار خانچرلی افزود: پليس غرب استان تهران با فعالیت مضاعف کلیه یگانهای انتظامی تابعه ومشارکت شهروندان وعزاداران در شهرستانهای شهریار،اسلامشهر،رباط کریم،ملارد،قدس وبهارستان ضمن ايجاد فضايي مناسب و توام با امنيت براي برگزاري هرچه با شکوه تر مراسم سوگواري سرور و سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين (ع ) از انجام هرگونه رفتار توأم با خرافه پرستي و بدعت گذاري جلوگيري خواهد کرد .

رئیس پلیس غرب استان تهران گفت:به منظور پيشگيري از ناهنجاريهاي اجتماعي و فرهنگي ، فرماندهي انتظامي ویژه غرب استان تهران با نگاهي جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشكل هاي مردمي برون سازماني و همچنين استفاده از عزاداران سالار شهیدان از انجام ناهنجاريهاي اجتماعي جلوگيري خواهد كرد .

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد:ماموران انتظامي و راهنمايي و رانندگي با تلاش بي وقفه كوشش خواهند کرد با برقراري نظم و امنيت و سهولت در تردد خودروها، برشكوه و عظمت مراسم عزاداري در سطح استان بيفزايند، لذا به شهروندان محترم توصيه مي شود با ماموران انتظامي و راهنمايي و رانندگي در اين ايام همكاري صميمانه داشته باشند.

سردار خانچرلی در پايان جهت هرچه باشكوهتر برگزارشدن مراسم عزاداري سالار شهيدان از مسئولان هيئت هاي عزاداري و همچنين شهروندان درخواست كرد به منظور ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.

خروج از نسخه موبایل