نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اعلام کرد؛ «تنها شهادت، پاداش حقيقي سردار حاج حسين همداني بود»

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اعلام کرد؛ سردار رشيد اسلام، شهيد حاج حسين همداني فاتح قلوب جوانان سوريه بود.

در پي شهادت افتخارآميز سردار سرتيپ حاج حسين همداني، از فرماندهان رشيد اسلام، اعلام شد که پيکر مطهر اين سردار، روز يک‌شنبه 19 مهرماه 1394، تهران را عطرباران خواهد کرد.

سردار همداني در طول سال‌ها خدمت خالصانه چه در دوران پرافتخار دفاع مقدس و فرماندهي سپاه «محمد رسول‌الله ص» و در وظيفه مستشاري در دمشق سوريه ، همواره دغدغه فعاليت‌هاي فرهنگي را با خود به همراه داشت.

حضور مؤثر، با بصيرت و فعال او در مبارزه عليه فتنه 88 و تلاش براي پاک کردن غبار سنگين فتنه و حرکت در مسير ولايت در حماسه نهم دي، موج دلگرمي به نيروهاي وفادار به انقلاب و رهبري بود و اينک شهادت مظلومانه او در دفاع از حريم ولايت و حرم حضرت زينب (س) در سوريه و به دست تروريست‌هاي تکفيري، پاداش حقيقي سال‌ها خدمت خالصانه او بود.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پايان اطلاعيه، ضمن ارج‌گذاري به خدمات شايسته و پرافتخار سردار همداني، از امت شهيدپرور و ولايتمدار به ويژه مردم شريف تهران و همدان انتظار دارد تا با حضور پرشور و مثال‌زدني در مراسم تشييع اين سرباز وفادار ولايت که فردا (يک‌شنبه 19 مهرماه) در تهران و روز (دوشنبه 20 مهرماه) در همدان برگزار مي‌شود و حضور در مراسم گراميداشت اين سردار سرافراز، قدردان خدمات مخلصانه و وفادار او در مسير انقلاب اسلامي ، ولايت و رهبري باشيم.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل