نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: وحدت و یکپارچگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این کشور را شسکت‌ناپذیر کرده است.

خبر به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، سید شهاب‌الدین چاوشی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی و نظامی غرب استان تهران که در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه غرب این استان در شهرستان شهریار اظهار کرد: برپا بودن و بیداری برای یگان‌های نظامی به عنوان یک وظیفه و اعتقاد است و شما به عنوان طلایه‌داران و سبزقامتان عرصه امنیت و آرامش، این کار را بر خود یک وظیفه دانسته‌اید و به عنوان یک عبادت به آن نگاه می‌کنید که بسیار ارزنده است.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی بیش از پیش در حوزه اقتدار و عزت بوده و تمام دنیا به این مهم اذعان دارند و باید بگویم که شما به عنوان مظهر اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستید.

معاون سیاسی استاندار تهران تصریح کرد: این اقتدار و عزت باعث شد تا تمام دنیا در خصوص اینکه باید به خواسته‌های جمهوری اسلامی که حق خود را می‌خواهد، سر خم کرده و مهر تایید بر این خواسته‌ها بزنند که همه اینها به خاطر مقاومت و ایستادگی مردم است.

چاوشی ادامه داد: جمهوری اسلامی پیرو مکتب اسلام، ولایت است و در همه حال در مقابل زورگویی‌ها و استکبار می‌ایستد و این موضوع شاکله اصلی نظام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: حمایت مردم پشت سر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این مهم باعث شده که کشورمان شکست‌ناپذیر بوده و اینک نیز در تمام عرصه‌ها جزء سردمداران و پیشروان در جهان است.

معاون سیاسی استاندار تهران عنوان کرد: امروز بیش از هر زمان کشور در اوج اقتدار و عزت است و در همین جایگاه توافق هسته‌ای را پذیرفته است و اینک این جمهوری اسلامی است که می‌تواند همچون زمان انقلاب تاثیرگذار بوده و سخن بگوید و بدون حضور فعال ایران هیچ معادله‌ای در منطقه و فراتر از آن پایدار نمی‌ماند.

وی عنوان کرد: دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هراس است، چراکه این اقتدار برای زروگویان اسباب ناامنی است و باعث آرامش برای ظلم‌دیدگان است.

وی عنوان کرد: غربی‌ها طی مذاکراتی که با حمایت رهبری و پشتوانه مردم انجام شد از توهمی که داشتند خارج شدند و فهمیدند که تمام خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه هسته‌ای صلح‌آمیز است و خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار عنوان کرد: غربی‌ها مدعی هستند که جمهوری اسلامی را متقاعد کردند که اقدامات نظامی هسته‌ای‌اش را متوقف کنند اما ما از ابتدا در خصوص موضوعات هسته‌ای تنها در بحث صلح‌آمیز گام برداشته‌ایم و خواهیم برداشت و این راستی‌آزمایی آنها برای ما مشکلی نیست، چراکه آن را چه حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

وی عنوان کرد: امروز آنها پذیرفته‌اند که جمهوری اسلامی این حق را دارد و این موفقیت بزرگی است همه اینها در سایه توجهات رهبری و رهنمودهای داهیانه ایشان و پشتیبانی مردم به دست آمد.

معاون سیاسی استاندار تهران عنوان کرد: جمهوری اسلامی بر اساس عدل و منطق اسلامی برپاست و همه تلاش خود را دارد تا در این عرصه هر چه بیش از پیش همچون گذشته گام برداشته و بردارد.

وی افزود: امروز مسئولیت به گردن ما است و باید با تمام تلاش در عرصه امنیت و آرامش قدم برداشته و دست راهزنان و قاچاقچیان و کسانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست اندازی می‌کنند کوتاه کنیم و شما سبزقامتان عرصه امنیت و آرامش طلایه‌داران این موضوع در کنار دیگر یگان‌های نظامی و انتظامی کشور هستید.

چاوشی ادامه داد: موفقیت شما در عرصه امنیت و آرامش آن زمان خود را نشان می‌دهد که روزی برسد که حتی یک نفر قاچاقچی و هنجارشکن نتواند مشکلاتی را در خصوص امنیت ایجاد کند یا حتی یک نفر قاچاقچی نتواند نفس کشیده و نفس جوانان ما را با مشکلات روبه‌رو کند.

چاوش در پایان متذکر شد: جمهوری اسلامی در همه حال برای صلح جهانی تلاش می‌کند و تنها هدفی که در همه حال آن را دنبال می‌کند جلوگیری از نابسامانی‌ها است و در این عرصه نیروی انتظامی همیشه آماده و ثابت قدم است

 

خروج از نسخه موبایل