نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امام جمعه شهریار خبر داد : مراسم یادبود حجاج جان باخته فاجعه منا، در شهریار برگزار می‌شود

امام جمعه شهریار از برگزاری مراسم یادبود حجاج جان باخته فاجعه منا در شهرستان شهریار  خبر داد.

حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهرستان شهریار ، با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا، اظهار داشت: مراسم یادبود حجاج جان باخته، همزمان با سراسر کشور، در شهرستان شهریار روز یک شنبه 94/07/12از ساعت 15 لغایت 17 در مصلای نماز جمعه شهریار   نیز برگزار خواهد شد.

ایشان در ادامه بیان داشت : ابتدا از تمام مسئولین به ویژه مسئولین حج و زیارت و نماینده رهبری که تلاش بسیار خوبی را در خصوص فاجعه منا داشتند تشکر کنم، باید بدانیم که سیاست دشمنان قلع و قمع مسلمانان است فرق نمی‌کند شیعه باشند یا سنی؛ آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها، وهابی‌ها و داعشی‌ها به دنبال نابودن کردن مسلمانان هستند اما بعضی ساده‌لوحان و دشمنان رفتاری ذلیلانه را در پیش گرفته‌اند.

وی گفت:‌ آل‌سعود دیگر لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد، چرا که ملت ایران و مسلمانان جهان را عزادار کرده است و با کمال پررویی وزیر خارجه ملعون آل سعود می‌گوید ایرانی‌ها آخرین کسانی هستند که باید پیگیر کشته‌های خود باشند.

 ایشان در پایان از امت شهید پرور و همیشه در صحنه شهریار درخواست نمود تا با شرکت در مراسم یاد بود حجاج جانباخته باخانواده این عزیزان ابراز همدردی کنند .

خروج از نسخه موبایل