نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سردار خانچرلی : اقدامات مطلوب نیروی انتظامی در غرب استان تهران باعث امنیت پایداردر منطقه خواهد شد

به گزارش خبر شهر ، سردار محسن خانچرلی صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان‌های غرب استان تهران اظهار کرد: موضوعاتی که طی 6 ماه گذشته انجام دادیم بیشتر در حوزه امنیت پایدار و همچنین بالا نگه داشتن سطح امنیت و آرامش در غرب استان تهران بوده است.

وی بیان کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها طی مدت زمان 6 ماه نخست سال جاری با تلاش و همیاری مسئولان و مردم در غرب استان تهران با کاهش روبه‌رو بوده که این تنها در سایه همین همدلی و همزبانی محقق شده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطرنشان کرد: اقدامات متعددی طی 6 ماه نخست سال جاری به سرانجام رسیده است که باعث شد بازخوردهای مناسبی در این مجموعه داشته باشیم و یکی از اقدامات مهمی که پیگیری آن هستیم هوشمندسازی و متمرکز کردن خدمات جهت بهتر شدن ارائه آن به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت مسئولان استانی باعث شد تا دستیابی به این مهم سریع و با کیفیت‌تر باشد و امروز نیز شاهد رژه پرسنل نمونه غرب استان تهران هستیم.

وی در پایان متذکر شد: وجود یک امنیت پایدار مهمترین اصلی است که ما در غرب استان تهران پیگیر آن هستیم، چراکه این مهم باعث افزایش بیش از پیش رضایتمندی مردم می‌شود و امید است که با همیاری و همدلی مردم در این راه ما دستاوردهای مناسب و بسیاری داشته باشیم.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل