نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

چک پول تقلبي سارق مسلح را به دام انداخت

خبر شهر -سارق مسلحي که با ارائه چک پول تقلبي يک ميليون ريالي، قصد کلاهبرداري از مغازه داري در ملارد داشت در عملياتي ويژه توسط پليس ملارد غرب استان تهران دستگير شد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ “برزو همتي” در تشريح اين خبر گفت:ماموران انتظامي حين گشت زني در يکي از محلات ملارد متوجه فرار جواني لاغر اندام از داخل مغازه به بيرون مي شوند در حالي که مغازه دار بدنبال وي بوده که با مشاهده گشت پليس به آنها مراجعه واظهار داشته شخص فراري با ارائه چک پول تقلبي يک ميليون ريالي، قصد کلاهبرداري داشته است.

“سرهنگ همتي” ادامه داد:ماموران انتظامي بلافاصله به تعقيب متهم پرداخته و در جريان تعقيب و گريز،متهم که عرصه را برخود تنگ مي ديد و قصد فرار از مهلکه داشت با استفاده از سلاح کمري و توقيف يک دستگاه سواري پيکان عبوري، قصد فرار داشت که با سرعت عمل به موقع پليس ملارد و همکاري راننده خودرو، متهم” ر-خ” دستگير و به پليس امنيت عمومي منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد افزود:از آنجايي که متهم مسلح به سلاح کمري بود در حين دستگيري به سمت راننده خودروي پيکان تيراندازي کرده بود و منجر به زخمي شدن راننده خودرو شده بود و حال عمومي راننده خودرو مطلوب گزارش شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد گفت:متهم داراي يک فقره سابقه کيفري بود که در تحقيقات پليس به جرم خود اعتراف کرد و از وي يک قبضه سلاح کلت کمري، 5 عدد فشنگ جنگي، يک عدد پوکه و دو برگ چک پول تقلبي به مبلغ يک ميليون ريال کشف شد.
گفتني است متهم پس از تشکيل پرونده قضايي روانه زندان شد.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل