نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران؛ نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان شهریار در محل فرمانداری برگزار شد

با حضور دکتر چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران؛ائمه جمعه و جماعات، نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان شهریار در محل فرمانداری برگزار شد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ با حضور دکتر چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار، حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه صباشهر، حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول امام جمعه باغستان، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار، گرجی سرپرست بخشداری مرکزی شهریار، روحانی فرد معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار، فرنیاپور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان شهریار، علیزاده معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار و ائمه جماعات و روحانیون شهرستان شهریار، نشست هم اندیشی روحانیون در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شهریار تشکیل شد.

دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در جمع روحانیون شهرستان شهریار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و تسلیت فاجعه دردناک منا و درگذشت عده ای از مسلمانان و هم میهنان مان اظهار داشت: نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان شهریار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به منظور تبادل نظر و گفتگو پیش بینی شده تا تلاش شود زمینه همدلی و همراهی بیشتر در حوزه های فرهنگی در سطح شهرستان ایجاد شود.

دکتر چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران نیز در نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان شهریار گفت: با وحدت و همدلي تحت لواي فرماندهي واحد و تلاش براي انسجام ملي مي توانيم تنها كشوري را كه افتخار پيروي از ائمه هدي عليهم السلام را در مكتب اسلام ناب دارد بلند آوازه كنيم و نقش ايران اسلامي را در تأمين امنيت و صلح جهاني روزبروز پررنگ تر نمائيم

معاون سياسي استانداري تهران در جمع روحانيون شهرستان شهريار گفت : كشته شدن و زخمی شدن هزاران حج گزار در مسير مراسم عبادي رمي جمره در منا را موجب سرشكستگي براي آل سعود دانست و گفت زنگ بي كفايتي آل سعود در اداره حرمين شريفين براي بار ديگر به صدا درآمده است .

چاوشي در بخش ديگري از سخنان خود دستاوردهاي دولت جمهوري اسلامي را در جهت خروج از انزاوي سياسي بين المللي ستود و ابراز اميدواري كرد جمهوري اسلامي ايران در دوره جديد بتواند نقش كارآمدتري در اصلاح امور كشور و منطقه ايفاد نمايد .

او ابراز اميدواري كرد آثار صلح حديبيه پيامبر بر نتايج اجراي توافق هسته اي مترتب شود و پذيرش برجام را براي خروج از بن بست ها ، تدبيري حكيمانه از سوي رهبر انقلاب و دولت تدبير دانست و گفت دولت ما براي جلوگيري از ضايعات بيشتر در عرصه هاي اقتصادي و بين المللي ، برجام را در اوج اقتدار و مقاومت ملي مردم پذيرفت و وحدت و همدلي همه نيروهاي وفادار به انقلاب اسلامي ، فرصت طلبان داخلي و خارجي را در تحقق نقشه هايشان در جدايي مردم از نظام جمهوري اسلامي ناكام خواهد گذاشت .

چاوشي گفت : كساني كه در مورد برجام انتقاداتي دارند بايد بدانند بخش عمده اين خسارتها نتيجه سياستهاي نادرست در مقابل گردنكشان بين المللي بوده كه براي نفوذ در كشور مقتدر ايران همواره دنبال بهانه بوده اند ، و امروز دولت اين بهانه ها را از فرصت طلبان گرفته است .

با پذيرش توافق هسته اي ، ايران بعنوان يك قدرت رسمي دارنده توان هسته اي در جهان درآمده و بهانه جويي از سوي غربي ها را به حداقل رسانده است .

شكسته شدن تحريم ها لازمه قطعي شدن اجراي برجام است ، و اين توافق وحدت نظر اروپاييها و آمريكا را كه بين او و ايران دشمني ديرينه و بي اعتمادي حاكم است از ميان برده است و حضور مقامات و شركتهاي اروپايي براي همكاريهاي دو جانبه سرآغاز يك جهش جديد اقتصادي در كشور است به شرطي كه مسئولين كشور به سياستهاي اقتصاد مقاومتي در عمل پاي بندي نشان دهند و كشور همچون سال هاي گذشته ، بازاري براي كالاهاي مصرف غربي ها نشود .

دکتر چاوشی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز نسل فعلي ما به فداكاري نسل انقلاب و دفاع مقدس افتخار مي كند و آرامش و امنيت فعلي كشور را در حاليكه اغلب نقاط خاورميانه درگير منازعات و جنگ و برادركشي است حاصل مقاومت و تثبيت اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه مي دانند .

معاون سیاسی اجتماعی استانداری ادامه داد: شهداي برجسته اي كه براي صيانت از ميهن و آرمانهاي اسلامي دست از جان عزيزشان شستند ستاره هاي درخشاني هستند كه تاريخ كشور ما قرنها به وجود آنها خواهد باليد .

بنا بر این گزارش در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مساجد و ائمه جماعات و روحانیون در سطح شهرستان خواستار توجه جدی به امر برپایی نماز و رسیدگی به امور روحانیون در راستای رونق بخشیدن به مساجد شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار نیز در سخنانی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان شهریار به جهت برگزاری نشست هم اندیشی با روحانیون با برشمردن مسایل و مشکلات پیش روی مبلغین و روحانیون، مواردی را عنوان کردند.

خروج از نسخه موبایل