نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهریار :امروز زنگ مقاومت در برابر جهل ونادانی نواخته می شود

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: زنگ آغاز مهر همزمان با سراسر کشور در شهریار با حضور فرماندار،شهردار ، فرمانده راهور،فرمانده سپاه و جمعی از خانواده معظم شهدا و جانبازان در مدرسه الزهرا(س) شهرستان شهریار نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان کرد:امروز زنگ مقاومت نواخته شد تا دانش آموزان امروز با الگو گرفتن از دانش آموزان دیروزی که جان بر کف در برابر ظلم و استبداد مقاومت کردند، در برابر جهل و نادانی مقاومت و ایستادگی ورزند.

ذبیحی در ادامه بااشاره به همزمانی فصل دانش و روز نیایش اظهار داشت :امروز زنگ مقاومت در برابر جهل ونادانی نواخته می شود.

وی در پایان یاد آور شد :امروز در شهریار 130 هزار دانش آموز در 602 واحد آموزشی خود را برای فراگیری علم و دانش آماده کردند و رسالت امروز آموزش و پرورش رشد دادن این نهال هایی است که در آینده درخت تنومندی خواهند شد تا بتوانند جایگاه جمهوری اسلامی ایران به اصل و اعتلای خود برسانند.

در ادامه این مراسم فرماندار شهریار نیز در آیین بازگشایی مدارس ضمن آرزوی بهره مندی همه افراد جامعه از علم اندوزی اظهار کرد: دولت باید نسبت به وظیفه خود در فراهم آوردن شرایط تحصیل اهتمام ورزد تا مبادا کسی از نداشتن هزینه تحصیل و مدرسه از کسب علم محروم بماند.

سعید ناجی خاطر نشان کرد: گرد همایی ما در این مراسم در سایه جانبازی ها و رشادت های جوانان گذشته بود که با گوش به فرمانی امام راحل (ره) به جبهه ها شتافتند و دفاع با صلابت و افتخار آمیزی را شکل دادند تا مردم و جامعه بتوانند در امینت و رفاه زندگی کنند.

وی افزود: ا مروز شرایط کشور، شرایط متفاوتی است و ما توانستیم با تقویت بنیه دفاعی کشور به نقطه خوبی برسیم تا کشوری فکر تعرض و تجاوز به مملکت ما را نکند.

فرماندار شهریار گفت:در اصل رهبری مدبرانه و هوشمندانه رهبر انقلاب شرایطی را مهیا کرده است که توانستیم به نقطه ی خوبی از قدرتمندی و اقتدار برسیم.

ناجی با اشاره به موفقیت های دیپلماسی و کشورداری تأکید کرد: عزیزان مملکت ما در مذاکرات هسته ای این امر ثابت کردند و توانستند دنیا را مغلوب خودشان بکنند که امر میسر نمی شد مگر با پیشرفت در حوزه های علمی که دانشمندان هسته ای قله های آن را فتح کردند.

وی در خاتمه تأکید کرد: شما دانش آموزان نیز وظیفه دارید راه آنان را ادامه دهید تا در رقابت های علمی جایگاه های خوبی را کسب کنیم.

خروج از نسخه موبایل