نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گزارش تصویری رژه 31 شهریور نیروهای مسلح نمونه شهرستان ملارد

به گزارش خبر شهر( بیات )، سردار رضا مازندرانی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه 31 شهریور شهرستان ملارد آغاز هفته دفاع مقدس را به تمام نیروهای مسلح، مردم و خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز مسئولین ما مکلف هستند ادامه‌دهنده راه رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس باشند، چراکه ما به وسیله هشت سال دفاع مقدس انقلاب را به جهان صادر کردیم.

مازندرانی افزود: ما به‌وسیله ارزش‌ها و روش‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس به کار گرفتیم توانستیم انقلاب اسلامی و تفکر اسلام ناب را به تمام نقاط جهان صادر کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از روش‌ها در هشت سال دفاع مقدس تشریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین حربه‌های دشمنان ما که دنیا آنها را حمایت کردند، استفاده از سلاح شیمیایی در جنگ بود در حالی که ما حتی برای یک روز از سلاح شیمیایی در جنگ استفاده نکردیم، با وجود اینکه تمام معاهده‌های بین‌المللی مقابله به مثل را حق مسلم یک ملت می‌داند.

افزود: با اینکه شهدای بسیاری در هنگام استفاده دشمن از سلاح شیمیایی از دست دادیم، حضرت امام خمینی (ره) اجازه بمباران شهرها را نمی‌دادند.

رمضانی تصریح کرد: جنگ ما نه تنها جنگ ارزش‌ها بود بلکه جنگ روش‌ها هم بود، چراکه روش‌ها به همان اندازه ارزش‌ها اهمیت دارند.

وی گفت: بر اساس آموزه‌های دینی ما مجاز نیستیم برای رسیدن به یک هدف هرچند مقدس از یک روش نامقدس استفاده کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت به کارگیری روش‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان خطاب به نیروهای مسلح حاضر در مراسم اذعان کرد: بر اساس آنچه ما در هشت سال دفاع مقدس آموختیم، برای رسیدن به هدف هرچند مقدس نباید از حتی یک غیبت، یک دروغ و یا یک کار خلاف استفاده کنیم، این شیوه و منش رزمندگان دفاع مقدس بود.

رمضانی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) اظهار کرد: مرگ آن است که زنده باشید ولی ذلیل، مرگ آن است که زنده باشید ولی جیره‌خوار دشمن، مرگ آن است که زنده باشید ولی تسلیم در برابر دشمن و مرگ آن است که زنده باشید ولی مقهور و زیردست دشمن.

وی افزود: حیات و زندگی آن است که بمیرید اما پیروز، بمیرید اما عزتمند و بمیرید اما با شرف.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: امروز به حول و قوه الهی و به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی، ایران اسلامی عزتمندترین و باشرف‌ترین کشور دنیا است.

وی تصریح کرد: هیچ ملتی با سازش و تسلیم در برابر دشمن به عزت و شرف دست پیدا نمی‌کند، هیچ ملتی با کوچکی در برابر دشمن به بلندای عزت و شرف نخواهد رسید، ما اگر امروز عزیز، قوی و قدرتمند هستیم، به برکت مقاومت هشت‌ساله در دفاع مقدس است.

رمضانی در پایان اظهار کرد: آفرین و درود بر ملت بزرگ ایران، آفرین و درود بر شما بسیجیان و پاسداران و ارتشیان، آفرین و درود بر همه شما که ندای رهبرتان را لبیک می‌گویید، آفرین و درود بر شما که خودتان را برای مقابله با دشمن آماده کرده‌اید، آفرین و درود بر شما که آماده‌اید برای مبارزه با بزرگ‌ترین قدرت‌های جهانی و آفرین و درود بر شما که نام ایران و نام اسلام را زنده کردید.



خروج از نسخه موبایل