نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فتح قله ی 4355 متری آزاد کوه توسط جمعی از کوهنوردان گروه کوهنوردی شهریار

گروه کوهنوردی شهریار قله ی 4355 متری آزاد کوه را با حضور رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شهریار جناب آقای “اسمعیل رهگذر” و سرپرستی جناب ناصر درخشان در تاریخ 94/06/20 برای ششمین بار علیرغم شرایط جوی دشوار با موفقیت و صلابت صعود کردند.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و به نقل از روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهریار ، گروه کوهنوردی شهریار که زیر این هیئت فعال می نماید، به اتفاق 15 نفر همنورد، راس ساعت 3 صبح جمعه 20 شهریور 94 شهریار را به مقصد روستای کلاک واقع در جاده چالوس ترک نموده و راس ساعت 7 و 22 دقیقه به کلاک رسید.

برنامه صعود از روستای کلاک بالا که کوتاه ترین مسیر و بیشترین شیب را دارا بوده و در یک برنامه فشرده یک روزه و یا دو روزه می توان از این مسیر به قله صعود کرد. آدرس: جاده کرج – چالوس (کیلومتر تقریبی 110)، پل زنگوله، کیلومتر 40 جاده یوش – بلده، سه راهی روستای میناک به سمت راست، روستای کلاک بالا انجام پذیرفت.

پس از انجام تمرینات کششی و بارگذاری کوله ها صعود آغاز شده و در ساعت 9 صبح به منظور صرف صبحانه توقف نمودند.

در نهایت با تلاش و همت دلیرانه، گروه کوهنوردی شهریار راس ساعت 14 و 20 دقیقه پی بر قله آزاد کوه نهاده و عزم فرود نمودند.

در ساعت 20 به وسیله نقلیه رسیده و در ساعت 24 برنامه در شهریار پایان یافت.

اسامی همنوردان: خانم‌ها: افسانه رهگذر(روابط عمومی گروه)، صغری فرجی، یاسمین جان محمدی، سولماز قورت بیگلو و نسترن صداقت

آقایان: حمدالله رهگذر، ناصردرخشان(سرپرست)، دکترحسینعلی، علی اقاعلی، اسماعیل رهگذر(رییس هیئت)، حمیدرضا احسان، نادر بدیعی، علیرضا چهره قانی(مسول کارگروه اسکای رانینگ هیئت)، احسان نوری و بنیامین قاسمی زاده

خروج از نسخه موبایل