نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت ملارد: شعار «ما می‌توانیم» را در جنگ عملی کردیم / دشمنان به دنبال تسلط فرهنگی در جمهوری اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت ملارد:
شعار «ما می‌توانیم» را در جنگ عملی کردیم / دشمنان به دنبال تسلط فرهنگی در جمهوری اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد گفت: هم آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام و هم افراد خودباخته بدانند جوانان انقلابی اجازه بازگشت و تسلط آمریکایی‌ها بر مردم و سرزمین ایران اسلامی را نخواهند داد.

2 (9)_new(1)

به گزارش  خبر شهر به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین رضاعلی متهورملکی امشب در جمع خبرنگاران شهرستان ملارد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان غیرتمند ایران اسلامی است، دفاع مقدس یادآور شهادت‌طلبی و دفاع همه‌جانبه رزمندگان اسلام و شهیدان انقلاب از اسلام عزیز است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و ملت ایران اسلامی در مقابل تمام ستمگران و مستکبران عالم ایستادند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی تشریح کرد: در جنگ تحمیلی مردم ایران اسلامی به طور مستقیم و غیرمستقیم با 36 کشور دنیا مقابله کردند، این یعنی 36 کشور دنیا ظالمانه و ناجوانمردانه به جنگ با ملت ایران اسلامی و انقلاب اسلامی آمدند.

وی با اشاره به اهمیت دفاع گفت: دفاع مقدس است، در هر قوم و ملتی دفاع از ناموس، دفاع از انسانیت، خاک، وطن و دین، مقدس است، جنگ ما هم دفاع بود. آنکه جنگ را شروع کرد صدام به حمایت از آمریکا بود. لذا دفاع ما دفاعی مقدس بود.

متهورملکی تصریح کرد: دفاع ما دفاع از اسلام و انقلاب و دفاع از آرمان‌های پیغمبر خدا بود، دفاع ما دفاع از خاک، وطن، ناموس و ملت بود.

وی با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند جنگ یک نعمت بود. ما شعار ما می‌توانیم را در جنگ عملی کردیم. اگر بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود و اگر در زمینه‌های علمی پیشرفت می‌کند این را مدیون شهدا و ایثارگران و جانبازانی است که در دوران دفاع مقدس ایستادند و تمام قد دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد اظهار کرد: جنگ به ما آموخت که تنها راه مقابله با مستکبران عالم و تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام و تسلط آنها بر ممالک اسلامی مقاومت و مبارزه است.

وی افزود: ما امروز هم با دشمن در جنگ هستیم، امروز جنگ ما با دشمن از نوع فرهنگی است. دشمن ناجوانمردانه در بحث فرهنگ وارد مبارزه شده است. امروز باید مثل رزمندگان دفاع مقدس در جنگ سخت، در جنگ نرم در مقابل هجمه‌ها دفاع و ایستادگی کنیم. دشمن خواب نیست و جنگ را تعطیل نکرده بلکه روش جنگ را تغییر داده است.

متهورملکی تشریح کرد: دشمنان به دنبال تسلط فرهنگی بر جمهوری اسلامی هستند و متأسفانه عده‌ای هم داخل خواسته یا ناخواسته به پیشرفت اهداف دشمنان کمک می‌کنند اما هم آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام و هم افراد خودباخته که به دنبال پهن کردن فرش قرمز زیر پای آمریکایی‌ها هستند بدانند جوانان انقلابی امروز ما اجازه بازگشت و تسلط آمریکایی‌ها بر مردم و سرزمین ایران اسلامی را نخواهند داد.

وی در پایان متذکر شد: آنها مگر در خواب ببینند که بار دیگر بتوانند بر این ملت و بر فرهنگ این ملت حاکم شوند.

خروج از نسخه موبایل