نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهریار :وزارت آموزش وپرورش یک نهاد مردمی است .

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: مدیر آموزش وپرورش شهریار در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهروحیدیه در محل مسجد جامع و در جمع نمازگزاران جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بهار تعلیم و تربیت این دو رویداد مهم را گرامی داشت.

علی ذبیحی در ادامه با اشاره به این موضوع که آغاز سال تحصیلی ،بهار تعلیم وتربیت است گفت :دانش آموزان عنصر اصلی بهار تعلیم و تریت هستند که در فصل پاییز با آموزش های لازم شکوفاتر می شوند .

وی با اشار ه به آسیب های اجتماعی نوپدید اظهار داشت :وسایل و تکنولوژی های جدید نشاط اجتماعی رااز دانش آموزان گرفته است .

مدیر آموزش و پرورش در ادامه افزود :در گذشته گروه همسالان و والدین تاثیرزیادی روی فرزندان داشتند اما امروزه این تاثیر به درجه پایینی رسیده است ،اما طبق آمار تاثیر معلم ومدرسه روی دانش آموزان بسیار زیاد است که این موضوع باعث توفیق و فرصتی است که که همکاران فرهنگی باید قدر آن را بدانند .

این مسئول هدف از سخنرانی ها در نمازجمعه و همچنین بین مردم را عوض کردن نگاه مردم به آموزش وپرورش و بیان محدودیتها عنوان کرد .

وی در پایان وزارت آموزش وپرورش را یک نهاد مردمی معرفی کرد وگفت وزارت آموزش وپرورش تنها یک وزارت خانه دولتی نیست و خواستار کمک مردم به این نهاد شد تا این نهاد به اهداف مقدس خود برسد .

 

خروج از نسخه موبایل