نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مهدور رئیس شوراي اسلامي شهر شهریار : 1306 لايحه در شوراي چهارم به تصويب رسيده است

 خبر شهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر شهریار ، علی مهدور رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به اين كه در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علني شوراي شهر 30 لايحه مورد بررسي قرار گرفت به مهمترین لایحه پرداخت و اذعان داشت : در این جلسه اعضای کمیسیونهای پنج گانه و نمایندگان کمیسیونها و سازمانها و دیگر دوایر شورای شهر در شهرداری شهریار برای سال سوم انتخاب شدند .
وي در ادامه گزارشي از عملكرد شورای چهارم از ابتداي فعاليت اين دوره از شهريورماه سال 92 تا شهریور ماه سال جاري ارائه و عنوان كرد : در طي اين مدت 1912 لايحه به شورا ارسال شده كه 1306 از اين لوايح تصويب شده و 463 لايحه مخالفت و 143 لایحه به کمیسیونهای پنجگانه ارسال شده است .
سخنگوي شوراي اسلامي شهر با بيان اين مطلب كه كميسيون هاي تخصصي شورا به منظور تسهيل و در كار مردم به طور پيوسته و مكرر فعال بوده است افزود : در طي اين دوسال كميسيون حقوقي 64 جلسه ، كميسيون عمران و برنامه و بودجه  64جلسه ، كميسيون خدمات شهر ،حمل و نقل و ترافیک  47 جلسه و كميسيون فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي 95 جلسه و كميسيون شهرسازی 50 جلسه تخصصي و كارشناسي پيرامون موضوعات و مسايل مختلف برگزار كرده است

مهدور با بيان اين كه حدود 3002 در خواست مکتوب از سوی شهرداری و دستگاه های اجرائی و مراجعان به شورا در طي دوسال گذشته دریافت شده است افزود :  اعضاي شورای شهر بر اساس ساعتی که مشخص شده پاسخگوی مردم هستند و بسیاری از مسائل به صورت شفاهی حل و فصل می شود .

سخنگوي پارلمان شهری شهریار در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شهریار خاطر نشان کرد : انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شهریار ، فصلی جدید در روند تصمیم سازی های عمرانی و اجتماعی در شهر شهریار خواهد بود .

وی تصریح کرد : آنجه که مهم است ، بهره گیری از فرصت ها و استقرار روند خدمتگزاری است .

مهدور در ادامه سخنان خود اعضای هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر شهریار را مجموعه ای متخصص ، دلسوز و با تجربه و با انگیزه توصیف کرد و افزود : خوشبختانه امروز در این جایگاه حساس ، اعضائی برگزیده شده اند که دارای سوابق ارزنده بوده و بیش از این نیز تآثیر سازنده و قابلیتهای خود را در روند عمران و آبادانی شهر به اثبات رسانده اند .

سخنگوی شورای شهر در ادامه افزود : قطعآ روحیه تلاش و خدمتگذاری به شهروندان محترم در شورای شهر ، شتاب بیشتری خواهد داشت .

رئیس شورای شهر شهریار بار دیگر بر جلب رضایت شهروندان تاکید کرد و افزود : میثاق ما با شهروندان این است که در پایان دوره شورای چهارم، شهر شهریار را به اهداف لحاظ شده در بودجه برسانیم؛ در این راستا مصمم هستیم که بتوانیم بیش از پیش، رضایت شهروندان عزیز را کسب کنیم.

علی مهدور موضوع سرمایه گذاری را از مهم ترین اولویت های شورا ی شهر برشمرد و در ادامه  ، معرفی و شناساندن شهرستان شهریار را جدی ترین موضوع مطرح شده در حوزه سرمایه گذاری دانست و در ادامه تاکید کرد : از رسانه ها می خواهیم  این موضوع را جدی بگیرند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سه مجموعه عظیم عمرانی از جمله زیر گذر غیر همسطح صیاد شیرازی ، اتصال فاز یک به فاز سه و نقطه اتصال بلوار شهید شیخی به بلوار شهید سبز آبادی اشاره و در ادامه خاطر نشان کرد : قطعآ با اجرای این پروژه های عظیم چهره شهر شهریار دگرگون خواهد شد.

مهدور همچنین به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح‌ شده در دوره چهارم اشاره و افزود : افتتاح سالن ورزشی شهید اشرف ، اتصال خیابان تیسفون به شهرک جعفریه ، افتتاح جاده سلامت در اندیشه ، افتتاح مرکز آتش نشانی کهنز ، سوله ورزشی کردزار ، اتصال شهرک اداری به شهرک صدف ، افتتاح ساختمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، احداث پارک های محله ای و کلنگ زنی پروژه های سرمایه گذاری در شهریار توسط معاون عمرانی وزیر کشور از جمله پروژه‌های مهم در دوره چهارم شورا بوده است .

رییس  پارلمان شهری شهر در پایان سخنان خود  از همراهی مسئولین ادارات و نهادهای  شهرستان شهریار بویژه امام جمعه محترم ، فرماندار محترم  ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، همراهی و همدلی همکارانم در شورای شهر و مجموعه بزرگ شهرداری شهریار صمیمانه تشکر و قدردانی کرد  .

 

خروج از نسخه موبایل