نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور دو کوهنورد شهریاری در کادر داوری دومین مسابقات کشوری “دوی کوهستان” به میزبانی استان البرز

دو تن از اعضای هییت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شهریار (آقایان محسن رهنما و علیرضا چهرقانی ) در تیم داوری دومین دوره ی مسابقات کشوری “اسکای رانینگ” (دوی کوهستان) که به میزبانی هییت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان البرز برگزار گردید حضور داشتند.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی و صعودهای ورزشی شهرستان شهریار، این مسابقات کشوری به منظور سنجش آمادگی و پیش نیاز سومین مسابقات اسکای رانینگ کشوری بر روی قله ی ۵۶۱۰ متری دماوند در اواخر شهریور برگزار گردید. این مسابقات با حضور ۱۱ استان در سراسر کشور شامل 44 مرد و 17 زن در تاریخ 6 شهریور ماه 94 در استان البرز و با همکاری داشنگاه خوارزمی برگزار گردید. شایان ذکر است مسیر از میدان کوهنوردی عظیمیه شروع و تا قله ی دوبرار به پایان رسید.

در این رقابتها و در بخش انفرادی آقایان حسن شیر قوی از آذربایجان شرقی، سید مهدی شریفی از فارس و سید ستار صید از تیم البرز به ترتیب به مقامهای اول تا سوم دست پیدا کردند.
در بخش انفرادی بانوان هم خانمها ماهزاده نجار از استان تهران ، رقیه قدیمی از استان مرکزی و فاطمه نادری از استان تهران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست پیدا کردند.
همچنین در بخش رده بندی تیمی ، در بخش آقایان تیم استان فارس به مقام نخست دو تیم های استان آذربایجان شرقی و مرکزی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.
در بخش رده بندی تیمی در بخش بانوان ، تیم تهران به مقام نخست و تیم های فارس و آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

خروج از نسخه موبایل