نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عمليات ويژه پليس و کشف 24 هرويين در ملارد

خبر شهر –فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از کشف 24 کيلوگرم هروئين و 9 کيلوگرم ترياک در دو عمليات جداگانه در شهرستان هاي ملارد و شهريار خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سردار “محسن خانچرلي” در مصاحبه با خبرنگار پليس گفت:ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در پي اقدامات اطلاعاتي چند ماهه پس از اطلاع از فعاليت گروهي از قاچاقچيان اهل شهرهاي غربي کشور در سرآسياب ملارد در امر توزيع مواد مخدر،بررسي موضوع در دستور كار ماموران اداره عمليات ويژه مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ملارد قرار گرفت.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود:با انجام يک سري کار اطلاعاتي و اقدامات محسوس و نامحسوس در نهايت مخفيگاه باند قاچاق و توزيع موادمخدر در سرآسياب ملارد مورد شناسايي قرار گرفت و پس از کسب مجوز قضائي،طي يک عمليات غافلگيرانه 3 قاچاقچي زن و 2 قاچاقچي مرد در منزلشان دستگير شدند.

سردار خانچرلي در ادامه تصريح کرد:ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان با دستگيري قاچاقچيان در بازرسي از مخفيگاه آنها 24 کيلو گرم هروئين کشف کردند.

فرمانده انتظام ويژه غرب استان تهران با اشاره به عمليات دوم در شهر وحيديه شهريار بيان داشت:ماموران يگان امداد حين گشت زني در شهر وحيديه به يک دستگاه خودروي 405 نقره اي رنگ مشکوک شدند که راننده با ديدن گشت انتظامي به داخل شهر وحيديه متواري شد در ادامه با تعقيب و گريز پليس، خودرو توقيف و راننده آن به نام”ر-خ” 24 ساله ساکن وحيديه دستگير شد و در بازرسي از خودروي متهم، 9کيلوگرم ترياک در 9 بسته يک کيلوگرمي کشف شد و خودرو و مواد مکشوفه و متهم جهت سير مراحل قانوني به کلانتري انتقال داده شدند.

 

 

خروج از نسخه موبایل