نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازي کلش با افشاي اطلاعات شخصي، مزاحمت و باج خواهي پايان يافت

خبر شهر  – رئيس پليس فتا غرب استان تهران از دستگيري فردي به جرم مزاحمت و افشاي اطلاعات شخصي کاربر بازي کلش خبر داد.

خبر شهر به گزارش خبرگزاري پليس؛ سرهنگ “اصغر باقريان” در تشريح اين خبر گفت: شهروندي با مراجعه به پليس فتا شهرستان اسلامشهر عنوان کرد فردي با سوء استفاده و هک اکانت جيميل اش، تصاوير شخصي وي را بدست آورده و با توهين، فحاشي و ايجاد مزاحمت قصد اخاذي از وي را دارد.

وي افزود : با توجه به اظهارات شاکي، پرونده اي در پليس فتا تشکيل و در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

رئيس پليس فتا غرب استان تهران ادامه داد: با آغاز رسيدگي به پرونده، بررسي ها و تحقيقات گسترده اي در فضاي مجازي انجام گرفت و در نهايت با تحليل رد پاهاي بجا مانده در فضاي مجازي، متهم شناسايي و به پليس احضار شد.

اين مقام انتظامي افزود: متهم در جريان بازجويي ها به بزه انتسابي اعتراف و عنوان کرد براي خريد اکانت بازي کلش آف کلنز جيميل شاکي و پسورد آن را گرفته و با تغيير پسورد جيميل ، علاوه بر اينکه اکانت بازي را با ارزشي بيش از 20 ميليون ريال براي خود برداشته، با تصاويري که از جيميل شاکي بدست آورده است اقدام به باج خواهي از شاکي و تهديد به انتشار تصاوير و هتک حيثيت وي کرده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي ارجاع شده است گفت: خريد و فروش اکانت بازي کلش بسياري از کاربران فضاي مجازي را در معرض آسيب هاي جدي قرار داده است، به گونه اي که امروزه اين بازي به ابزاري در دست بزهکاران سايبري براي نقض حريم خصوصي کاربران و اخاذي و هتک حيثيت آنها شده است.

 

 

خروج از نسخه موبایل