نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 57 هزار ليتر بنزين آلوده در قدس

خبر شهر – فرمانده انتظامي شهرستان قدس غرب استان تهران از کشف 57 هزار ليتر سوخت آلوده در جايگاه هاي سوخت خبر داد.

خبر شهر به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، “سرهنگ کرمي زند”در تشريح اين خبر گفت:در پي خبر هاي رسيده مبني بر آلوده بودن بنزين سوپر در جايگاه هاي سوختگيري شهرستان قدس، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مشترک پليس آگاهي و شرکت فرآورده هاي نفتي قرار گرفت.

“کرمي زند” در اين خصوص بيان داشت: طي بازديد و بازرسي هاي به عمل آمده از جايگاه هاي سوختگيري و نمونه برداري و آزمايش از بنزين موجود ، آلوده بودن بنزين هاي سوپر مشخص شد.

اين مقام انتظامي گفت: پس از بررسي هاي تکميلي و تحقيقات مقدماتي و چگونگي آلوده شدن بنزين ها،   مشخص شد راننده تانکر حامل سوخت در طول مسير در يکي از نقاط خلوت حاشيه شهر اقدام به تخليه و فروش مقداري از بنزين کرده و به همان مقدار گازوئيل بارگيري کرده است که با هماهنگي هاي به عمل آمده تانکر مربوطه شناسايي و در يکي از جايگاه هاي سوختگيري راننده دستگير و طي بازرسي از محموله سوخت و نمونه برداري توسط شرکت نفت، آلوده بودن بنزين محرز و تانکر حامل 19 هزار ليتر بنزين سوپر آلوده توقيف و به پليس آگاهي انتقال داده شد.

وي خاطر نشان کرد:راننده تاکنون به شش مورد تخلف اعتراف کرد که در اين راستا 57 هزار ليتر بنزين سوپر آلوده از جايگاههاي سوخت اين شهرستان تخليه و معدوم شد .

 

 

خروج از نسخه موبایل