نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رشوه 500 ميليوني ماموران قلابي صورتجلسه شد

خبر شهر – فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از شناسايي دو مامور قلابي که قصد اخاذي از شهروندان را در شهرستان رباط کريم داشتند،خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار ” محسن خانچرلي “در تشريح اين خبر اظهار داشت : مأموران گشت يگان امداد شهرستان رباط کريم، حين گشت زني در جاده قديم تهران-ساوه به يک دستگاه خودروي پژو پارس سفيد رنگ که کنار جاده متوقف و راننده آن در حال پوشيدن لباس نيروي انتظامي بود مشکوک شده و بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود :در بررسي هاي به عمل آمده توسط ماموران انتظامي مشخص شد راننده و سرنشين خودرو مامور نبوده و قصد اخاذي از مردم را دارند ، که بلافاصله متهمان را دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي همچنين تاكيد كرد: متهمان كه خود را گرفتار مجازات مي ديدند براي رهايي از دست قانون 500 ميليون ريال رشوه به ماموران پيشنهاد مي دهند اما ماموران وظيفه شناس ضمن رد شوه مبلغ مذکور را صورت جلسه و ضميمه پرونده کردند.

سردار خانچرلي با اشاره به اينکه متهمان با اين روش قصد اخاذي از مردم را داشتندتصريح کرد: در بازرسي از خودرو آنها يک قبضه سلاح رولور، 20 تير فشنگ جنگي ، يک رشته دستبند ، يک عدد چراغ گردون و کمربند هفت قلمي کشف شد .

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند افرادي را که به عنوان ماموران انتظامي و حتي ساير ارگانهاي دولتي به آنان مراجعه مي نمايند از آنان کارت شناسايي درخواست نموده و در صورت مشکوک بودن ، مراتب را به پليس 110 اعلام کنند.

خروج از نسخه موبایل