نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سارق مسلح فراري شناسايي و دستگير شد

 خبر شهر – جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان رباط کريم غرب استان تهران از دستگيري فردي که به جرم ارتکاب به سرقت متواري وتحت تعقيب بود، خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”روح الله رشيدي”با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان رباط کريم با کار اطلاعاتي موفق به شناسايي مخفيگاه فردي با هويت مشخص که بعلت داشتن سابقه سرقت تحت تعقيب بوده و در يکي از روستا هاي رباط کريم به صورت مخفيانه زندگي مي کرد شدند .

وي افزود: پس ازبررسي هاي لازم و حصول اطمينان از محل سکونت وي، اکيپ مجربي از ماموران با اخذنيابت قضايي به محل مخفيگاه و آدرس اعلامي عزيمت کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: بدنبال عزيمت ماموران به آدرس موصوف و انجام هماهنگي هاي قضايي و اتخاذ تدابير ويژه پليسي در محل، سارق فراري شناسايي، و در حاليکه سوار بر يک دستگاه خودرو سواري قصد فرار داشت، دريک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از خودروي متهم يک قبضه سلاح کلت کمري کشف شد.

“رشيدي”ادامه داد:متهم دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اذعان داشت خودروي توقيفي را سال گذشته در تهران بزرگ به سرقت برده و شماره موتور آن را با سنگ فرز مخدوش کرده که در بررسي به عمل آمده کارشناسان اين پليس مشخص شد موتور خودرو متعلق به يک دستگاه خودرو سواري ديگر مي باشد.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان رباط کريم غرب استان تهران بيان داشت: سارق دستگير شده پس از تشکيل پرونده قضايي و گذراندن مراحل قانوني روانه زندان شد.

خروج از نسخه موبایل