نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

يک پيکان و 86 کيلو ترياک

خبر شهر  – مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با انجام يك عمليات منسجم، 86 كيلو و 900 گرم ترياک كشف و يک قاچاقچي مواد مخدر را دستگير كردند.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اعلام اين خبر اظهار کرد :مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي تشديد مقابله با عناصر اصلي قاچاق مواد مخدر موفق به شناسايي يک توزيع کننده مواد مخدر شدند.

سرهنگ ” گلزاري ” افزود: در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران مشخص شد که توزيع کننده حرفه اي مواد مخدر با يک دستگاه وانت پيکان اقدام به قاچاق مواد مخدر از مبدا تهران به مقصد شهريار مي کند، بلافاصله بازداشت وي در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران پس از انجام اقدامات فني و تخصصي محورهاي مواصلاتي تهران به شهريار تحت کنترل و نظارت قرار دادند تا اينکه خودروي متهم در محدوده حوزه استحفاظي مشاهده و شناسايي شد و در يک عمليات ضربتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خودروي مذکور را در سعيدآباد متوقف و راننده را دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران بيان داشت: در بازرسي از خودرو 86 کيلو و 900گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در بخش هاي مختلف اين خودرو جاسازي شده بود کشف شد.

سرهنگ” گلزاري” در پايان با اشاره به اينکه پليس با تمام توان با قاچاقچيان و سوداگران مرگ مبارزه مي کند، تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير که جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

خروج از نسخه موبایل