نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تخريب 44 واحد صنعتي غير مجاز در حريم رودخانه

خبر شهر  – با حکم مقام قضايي و حضور دادستان شهرستان قدس، 44 واحد صنعتي غير مجازي که در حريم بستر رودخانه فصلي اورين بنا و تصاحب شده بود، تخريب شد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، دادستان عمومي و انقلاب شهرقدس با اعلام اين خبر گفت : ساخت و سازهاي غير مجازي که در حريم بستر رودخانه فصلي اورين شهرستان قدس صورت گرفته بود با حکم مقام قضايي و با حضور دادستان عمومي و انقلاب و ديگر دستگاههاي مربوطه اين شهرستان، تخريب و نسبت به آزاد سازي اين اراضي اقدام شد.

“حبيب پروين” افزود: گزارشاتي در خصوص تصاحب حريم و بستر رودخانه اورين شهرستان قدس به بهانه ساخت سوله و کارگاه به دادستاني شهرستان واصل که پس از بررسي ها مشخص شد صاحبان اين سوله ها حريم 8 متري اين رودخانه فصلي را رعايت نکرده و بصورت غير مجاز حريم و بستر رودخانه را تصاحب کرده اند.

وي تصريح کرد: با توجه به حوادث هاي مشابه در اثر بروز سيل ، براي آزادسازي حريم و بستر رودخانه به منظور پيشگيري از حوادث ناگوار حکم تخريب 44 کارگاه صنعتي که اراضي رودخانه را تصاحب کرده بودند صادر شد.

دادستان عمومي و انقلاب شهرقدس افزود: با اجراي اين حکم بيش از 47 هزار متر مربع از اراضي حريم و بستر رودخانه فصلي اورين شهرستان قدس آزادسازي شد.

گفتني است رودخانه فصلي اورين يکي از شاخه هاي اصلي رودخانه کرج در شهرستان قدس است .

خروج از نسخه موبایل