نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انهدام باند محتويات داخل خودرو با26 فقره سرقت در شهريار

خبر شهر  –جانشين فرمانده انتظامي شهرستان شهريار غرب استان تهران از انهدام باند سارقان محتويات داخل خودرو با 26 فقره سرقت خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”فردين جوزاني”در تشريح اين خبر گفت:در پي کسب اخباري مبني بر سرقت محتويات داخل خودرو شهروندان درفردوسيه دستگيري سارقان در دستور کار ماموران کلانتري فردوسيه قرار گرفت .

“جوزاني”گفت:ماموران کلانتري فردوسيه با تلاشهاي شبانه روزي و بکارگيري شگردهاي پليسي و همکاري شهروندان موفق شدند سارقان حرفه اي محتويات خودرو و محل اخفاي اموال سرقتي را شناسايي کنند.

وي افزود:ماموران با هماهنگي مقام قضايي 3 نفر از سارقان مورد نظر را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان اقلام سرقتي از قبيل باند پخش خودرو ،لاستيک زاپاس و کامپيوتر خودرو را کشف کردند.

جوزاني تشريح کرد:در تحقيقات پليس متهمان بنامهاي “ف-م” و “ف-ذ” به سرکردگي “م-پ” پس از اعتراف به 6 فقره سرقت جهت تحقيقات تکميلي در اختيار پليس آگاهي غرب قرار گرفتندکه در بازجويي در پليس آگاهي به 20 فقره سرقت ديگر اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي در پايان به شهروندان توصيه کرد:خودروهاي خود را به سيستم ايمني مجهز کرده و از نگهداري اشياء و اموال قيمتي،وجه نقد،در خودروها خودداري کنند و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

خروج از نسخه موبایل