نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهردار ملارد : نقد منصفانه از مسئولین در پیشبرد اهداف شهر تاثیر گذار خواهد بود

به گزارش خبر شهر  نشست صمیمی شهردار ملارد با خبر نگاران با حضور معاون سیاسی فرماندار و رئیس روابط عمومی شهرداری ملارد  بر گزار گردید .

شهردار ملارد  ضمن تشکر از خبر نگاران در انعکاس سریع و به موقع اخبار شهرداری و شهرستان ملارد ابراز امیدواری کردند که در هفته دولت فعالیتها و عملکرد شهرداری  ملارد را به نمایش خواهند گذاشت ، ایشان در ادامه بیان داشت هرچند مردم خوب و فهیم ملارد هر روز در کوچه و خیابان شاهد و ناظر عملکرد خدمتگزاران خود در شهرداری ملارد هستند ولی شایسته است که این اقدامات  بصورت تخصصی مورد ارزیابی و نقد منصفانه همه دوستان قرار گیرد تا اگر کاستی و ایرادی هم پیش آمده باشد با نگاه منصفانه و نقد سازنده رفع و هموار شود تا شهرداری ملارد بتواند همیشه  و همه جا با استفاده از مشاوره و نظرات همه دوستان به اهداف عالیه خود در ارائه خدمات بهتر به شهروندان بپردازد و مطمئن باشید نقد منصفانه از مسئولین در پیشبرد اهداف شهر تاثیر گذار خواهد بود .

در ادامه شاهقلیان معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان ملارد به  بیان ویژگی های خبر نگاران پرداخت و رسالت عظیم خبرنگاری  در  امانت داری و نقد منصفانه  و سازنده دانست .

 ایشان در ادامه بیان داشت امروز قلم فقط قلم نیست بلکه  عکس و فیلم و شبکه های اجتماعی که شکل گرفته اند  و هر آنچه که امر اطلاع رسانی را انجام میدهد حکم قلم را دارد .

 معاون سیاسی و انتظامی شهرستان ملارد حضور خبر نگاران در جلسات شهرستان الزامی دانست تا مسائل را در آنجا رصد کنند  و به دوستان خبر نگار پیشنهاد داد که در کار گروه های اجتماعی و کار گروه  سلامت مسائلی وجود دارد که جای بسیاری برای کار کردن دارند  و تلاش ما این است که از طریق روابط عمومی به اطلاع دوستان عزیز برسد .

در ادامه از خبر نگاران با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر گردید .

 

خروج از نسخه موبایل